The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Muokkasin hei mytis tota kommenttia, paahan selittäen :D

Mutta tän on pakko lähtee tonne unimaille, jos jaksais huomenna yrittää vaiks olla muuttoapuna, ja palata sitte tylsään arkeen ja töihin. Plaah.

Kauniita uneja kaikille :kiss:

huomenta :kiss:

pirteänä kuin peipponen 4.5h unien jälkeen :kieh: :D
viideltä heräsin enkä jaksanut pyöriä sängyssä ja katsoa tämän tuosta kelloa
herätys olis ollut 6.30

kohta töihin lähdössä

kahvikirahvi
Huomenta! Vihdosta viimein sain avauttua tän "uuden" läpänderin. Mp.n kone vittuilee eikä se meinaa tomia mulle, näyttö pimiänä vaikka käytniin se menee. Eilen se käynnisty joknkun viidennentoista yrityksen jälkeen.. Seuraavan kerran kun se suvaitsee käynnistyä niin siirrän kyllä äkkiä kuvat muistitikulle talteen.

Pp.n kans nukuttiin ylättävään pitkään, vähän yli kahdeksaan jos en väärin muista. Ja mun tuuria, kerran kymmenessä vuodessa ko mun liittymästä loppuu minuutit niin pitäis soittaa tk.seen verikokeiden tuloksista (Y)

Huomenta! Vihdosta viimein sain avauttua tän "uuden" läpänderin. Mp.n kone vittuilee eikä se meinaa tomia mulle, näyttö pimiänä vaikka käytniin se menee. Eilen se käynnisty joknkun viidennentoista yrityksen jälkeen.. Seuraavan kerran kun se suvaitsee käynnistyä niin siirrän kyllä äkkiä kuvat muistitikulle talteen...
eikö oo meleko rapsakka se kylmäkäynnistys verrattuna vintoosaan?

kahvikirahvi
En suinkaan, tarkoitin ainoastaan lajityypillisesti pitkänsutjakkaa olemustasi.

Muoks. Niin ja huomenta, siirryin suoraan eilisten viestieni selittelyyn. Tältäköhän miesten elämä tuntuu? :snotty:
En tiedä, mää jouduin eilen sanaharkkaan yhden miespuolisen henkilön kanssa, ja sen eka kommentti oli että "en ala selittelemään tai puolustelemaan mitään."

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280065:
Emmä oo katkera, pelit on vasta alussa. Yks tikki sinne tai tänne, kun 4 vaaditaan voittoon. Mä jopa odotin, että Tappara ois tän ekan pelin vieny ihan selvillä luvuilla, muttei sitte kuitenkaan. :)
paras tappion selittely mitä oon aikoihin kuullut

paras tappion selittely mitä oon aikoihin kuullut
Mul ei oo tarvetta keksiä selityksiä häviöille, kuten eräät muut joukkueet, jotka vetosivat siihen, että niillä oli niin hyvä maalivahti. Eihän se maalivahti yksinään sitä peliä voita :D
Mä en oo koskaan ymmärtäny tarvetta mollata jatkuvalla syötöllä vastustajajoukkuetta ja keksiä toisista joukkueista mitä älyttömimpiä juttuja. Sitte ku ottaa jääkiekon niin vakavasti, että puhkotaan jo toisten bussin renkaita, lyödään valmentajia jne. niin kannattaa lopettaa koko jääkiekon seuraaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280216:
Mul ei oo tarvetta keksiä selityksiä häviöille, kuten eräät muut joukkueet, jotka vetosivat siihen, että niillä oli niin hyvä maalivahti. Eihän se maalivahti yksinään sitä peliä voita :D
Mä en oo koskaan ymmärtäny tarvetta mollata jatkuvalla syötöllä vastustajajoukkuetta ja keksiä toisista joukkueista mitä älyttömimpiä juttuja. Sitte ku ottaa jääkiekon niin vakavasti, että puhkotaan jo toisten bussin renkaita, lyödään valmentajia jne. niin kannattaa lopettaa koko jääkiekon seuraaminen.
no kyllä tosta sun viestistä (9:58) jää kuva että "me oltas voitu voittaa mutta ei vaan haluttu"

no kyllä tosta sun viestistä (9:58) jää kuva että "me oltas voitu voittaa mutta ei vaan haluttu"
No emmä kyllä sitä niin kirjottanu. Mä odotin, että Tappara vie kotonaan selvin luvuin, mutta pelin alussa oli jo huomattavissa kauheeta haparointia ja jännitystä. Se voittaa kumpi tekee enemmän maaleja, mitä helkuttia sitä selittelemään tai itkemään jälkikäteen. Katseet on käännetty jo Äijänsuon otteluun huomiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280245:
No emmä kyllä sitä niin kirjottanu. Mä odotin, että Tappara vie kotonaan selvin luvuin, mutta pelin alussa oli jo huomattavissa kauheeta haparointia ja jännitystä. Se voittaa kumpi tekee enemmän maaleja, mitä helkuttia sitä selittelemään tai itkemään jälkikäteen. Katseet on käännetty jo Äijänsuon otteluun huomiselle.
elä ota vakavasti, mä vaan kiusaan :kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä