:heart:
:heart:
Nuku diagonaalisesti! Hyvää yötä :kiss:täytyis varmaan alkaa laittaan pillit pussiin ja mennä nukkuun
onhan mulla nyt 160cm leveä sänky yksin käytössä, voi miettiä missä kohtaa nukkuis
joo, toi olis hyväNuku diagonaalisesti! Hyvää yötä :kiss:
Mä toivon salaa että toi 160 sänky ei mahdu mp.n uuteen makkariin, ja se joutuu vaihtaan sen mun 120 Enkä edes salaa, eipä se mahtuis!täytyis varmaan alkaa laittaan pillit pussiin ja mennä nukkuun
onhan mulla nyt 160cm leveä sänky yksin käytössä, voi miettiä missä kohtaa nukkuis
kyllä 120cm sängyssäkin mahtuis hyvin nukkuunMä toivon salaa että toi 160 sänky ei mahdu mp.n uuteen makkariin, ja se joutuu vaihtaan sen mun 120 Enkä edes salaa, eipä se mahtuis!
Siis daa, sanoohan sen jo järkikin, ja peruskoulun matikka, että sirahvi tarvii isomman petin ku miehenpuolikas :xmas:Mä toivon salaa että toi 160 sänky ei mahdu mp.n uuteen makkariin, ja se joutuu vaihtaan sen mun 120 Enkä edes salaa, eipä se mahtuis!
no aivanSiis daa, sanoohan sen jo järkikin, ja peruskoulun matikka, että sirahvi tarvii isomman petin ku miehenpuolikas :xmas:
Totta! Kerron tämän hänelle heti huomennaSiis daa, sanoohan sen jo järkikin, ja peruskoulun matikka, että sirahvi tarvii isomman petin ku miehenpuolikas :xmas:
eikö oo meleko rapsakka se kylmäkäynnistys verrattuna vintoosaan?Huomenta! Vihdosta viimein sain avauttua tän "uuden" läpänderin. Mp.n kone vittuilee eikä se meinaa tomia mulle, näyttö pimiänä vaikka käytniin se menee. Eilen se käynnisty joknkun viidennentoista yrityksen jälkeen.. Seuraavan kerran kun se suvaitsee käynnistyä niin siirrän kyllä äkkiä kuvat muistitikulle talteen...
Enpä huomannu keskittyä ku kirvasin samalla tota toista konetta Mutta joojoo.eikö oo meleko rapsakka se kylmäkäynnistys verrattuna vintoosaan?
En suinkaan, tarkoitin ainoastaan lajityypillisesti pitkänsutjakkaa olemustasi.Totta! Kerron tämän hänelle heti huomenna
Heeeeeeeeeeeeetkinen leidi, ethän vihjaile painostani mitään? |O
En tiedä, mää jouduin eilen sanaharkkaan yhden miespuolisen henkilön kanssa, ja sen eka kommentti oli että "en ala selittelemään tai puolustelemaan mitään."En suinkaan, tarkoitin ainoastaan lajityypillisesti pitkänsutjakkaa olemustasi.
Muoks. Niin ja huomenta, siirryin suoraan eilisten viestieni selittelyyn. Tältäköhän miesten elämä tuntuu? :snotty:
Emmä oo katkera, pelit on vasta alussa. Yks tikki sinne tai tänne, kun 4 vaaditaan voittoon. Mä jopa odotin, että Tappara ois tän ekan pelin vieny ihan selvillä luvuilla, muttei sitte kuitenkaan.Haistan katkeruutta kun tuli selkään
(pontin kuitenkin tajusit varmaan tästäkin )
paras tappion selittely mitä oon aikoihin kuullutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280065:Emmä oo katkera, pelit on vasta alussa. Yks tikki sinne tai tänne, kun 4 vaaditaan voittoon. Mä jopa odotin, että Tappara ois tän ekan pelin vieny ihan selvillä luvuilla, muttei sitte kuitenkaan.
Mul ei oo tarvetta keksiä selityksiä häviöille, kuten eräät muut joukkueet, jotka vetosivat siihen, että niillä oli niin hyvä maalivahti. Eihän se maalivahti yksinään sitä peliä voitaparas tappion selittely mitä oon aikoihin kuullut
no kyllä tosta sun viestistä (9:58) jää kuva että "me oltas voitu voittaa mutta ei vaan haluttu"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280216:Mul ei oo tarvetta keksiä selityksiä häviöille, kuten eräät muut joukkueet, jotka vetosivat siihen, että niillä oli niin hyvä maalivahti. Eihän se maalivahti yksinään sitä peliä voita
Mä en oo koskaan ymmärtäny tarvetta mollata jatkuvalla syötöllä vastustajajoukkuetta ja keksiä toisista joukkueista mitä älyttömimpiä juttuja. Sitte ku ottaa jääkiekon niin vakavasti, että puhkotaan jo toisten bussin renkaita, lyödään valmentajia jne. niin kannattaa lopettaa koko jääkiekon seuraaminen.
No emmä kyllä sitä niin kirjottanu. Mä odotin, että Tappara vie kotonaan selvin luvuin, mutta pelin alussa oli jo huomattavissa kauheeta haparointia ja jännitystä. Se voittaa kumpi tekee enemmän maaleja, mitä helkuttia sitä selittelemään tai itkemään jälkikäteen. Katseet on käännetty jo Äijänsuon otteluun huomiselle.no kyllä tosta sun viestistä (9:58) jää kuva että "me oltas voitu voittaa mutta ei vaan haluttu"
elä ota vakavasti, mä vaan kiusaan :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280245:No emmä kyllä sitä niin kirjottanu. Mä odotin, että Tappara vie kotonaan selvin luvuin, mutta pelin alussa oli jo huomattavissa kauheeta haparointia ja jännitystä. Se voittaa kumpi tekee enemmän maaleja, mitä helkuttia sitä selittelemään tai itkemään jälkikäteen. Katseet on käännetty jo Äijänsuon otteluun huomiselle.