V
"Virpi"
Vieras
Eli käräjäoikeudessa ex-puolisoni sai minua kohtaan lähestymiskiellon. Oli todisteita, mm. kirjeitä, tekstareita, listat puhelu yrityksistä sekä ulkopuolinen todistaja häiriköimisestä. exä ei saapunut edes paikalle.
Nyt hähn on osoittanut tyytymättömyyttä tuomioon, en tiedä onko vielä valitusta tehnyt. Osaako kukaan sanoa että jos hän nyt sen valituksen hoviin tekee, että se automaattisesti menee läpi ja tämä rumaba alkaa alusta taas? Vai voiko olla tiettyjä perusteita, ettei valitus mene läpi hovissa ja tuomio tulee lainvoimaiseksi?
Nyt hähn on osoittanut tyytymättömyyttä tuomioon, en tiedä onko vielä valitusta tehnyt. Osaako kukaan sanoa että jos hän nyt sen valituksen hoviin tekee, että se automaattisesti menee läpi ja tämä rumaba alkaa alusta taas? Vai voiko olla tiettyjä perusteita, ettei valitus mene läpi hovissa ja tuomio tulee lainvoimaiseksi?