Lähestymiskielto/lainvoimaisuus/valittaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Virpi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Virpi"

Vieras
Eli käräjäoikeudessa ex-puolisoni sai minua kohtaan lähestymiskiellon. Oli todisteita, mm. kirjeitä, tekstareita, listat puhelu yrityksistä sekä ulkopuolinen todistaja häiriköimisestä. exä ei saapunut edes paikalle.

Nyt hähn on osoittanut tyytymättömyyttä tuomioon, en tiedä onko vielä valitusta tehnyt. Osaako kukaan sanoa että jos hän nyt sen valituksen hoviin tekee, että se automaattisesti menee läpi ja tämä rumaba alkaa alusta taas? Vai voiko olla tiettyjä perusteita, ettei valitus mene läpi hovissa ja tuomio tulee lainvoimaiseksi?
 
[QUOTE="vieras";28279903]Nimenomaan Hovioikeuteen voi valittaa ja tulee uusi käsittely.
Mutta siitä eteenpäin tuskin menee.[/QUOTE]

aaargh... ja oon jo lopen uupunut tähän tilanteeseen....
 
[QUOTE="virpi";28280131]Kiitos Fruity!!! :) Pelastit päiväni! Toivon mukaan homma jää niinkuin sen pitääkin jäädä...![/QUOTE]

Sinulle tulee hovioikeudesta mahdollisuus vastata tähän valitukseen,
jos siinä on joitain seikkoja, joihin katsot tarpeelliseksi vastata.
 

Yhteistyössä