The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..oi joi joi, talakkunapuuroa :p...ja se voisilimä :p...jopa tulikin mummilan ajat mieleen...

Ja viiliä ja talakkunajauhoo ja mustikoita ja ihan pikkiriikkisesti sokeria..ja kaikki sekasin ja maiskista :p!

..tässä tuli näläkä :snotty:...

kahvikirahvi
ja ne lätäköt oli aivan törkeen liukkaita
Meikä ajeli eilen reilu kymmenen kilsaa semmosta kivaa hiekkatietä. Osa tiestä oli kuoppasta hiekkaa, osa oli mutavelliä, osa peilijäätä, osa loskapaskaa. Sangen jännä matka. Paluumatka alko mukavasti ku auto ruopi ylämäessä sohjossa eikä meinannu päässä ylös.

Mutta selvisin, mp.kään ei yhtään arvostellut mun ajamista, vaikka se ei oo ikinä tullu ennen edes vapaaehtosesti kyytiin!! Oon kuulemma kehittyny ratin takana. Varmaan kipeäksi tullu ku tommosia ääneen myöntää :confused:

Mulla on jo toinen jalka sängyssä joten taidan vetästä toisenkin sinne seuraksi elikkäs se meinaa sitä et toivottelen teille hyvät yöt ja lähden jatkamaan haukottelua peiton alle. Öitä ja unia kaikille:kiss:

kahvikirahvi
no siitäpä siitä, mun lempihahmo Petyr "Littlefinger" Baelish

joko kahvis on kattonut S03E01:sen?
Mää en osaa päättää onko toi vai Daenerys Targaryen mun lemppari. Mutta en oo koskaan ikinä milloinkaan koskaan never ever vihannut ketään missään yhtä paljon kuin Joffreytä :mad: paskiainen

Ja en oo kattonu, saanu sitä konetta edes avattua vielä(kään) :D Ilmotan sitte ku se ihme tapahtuu :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä