Mää totu tuohon uuteen ,se vanha oli just niiko ruutiukko. Nyt pitää sit aina kattoo onks se ruutis vai joku muu....on se vähän suttunen, etin uuen
ruutiukkohan tarkoittaa aktiivipalveluksesta ikänsä takia pois siirrettyä ja se vanha avatar Sven Tuuvaa että olihan siinä aikanen ristiriitaMää totu tuohon uuteen ,se vanha oli just niiko ruutiukko. Nyt pitää sit aina kattoo onks se ruutis vai joku muu....
Silti....*hiljenee vanhan muistoks*ruutiukkohan tarkoittaa aktiivipalveluksesta ikänsä takia pois siirrettyä ja se vanha avatar Sven Tuuvaa että olihan siinä aikanen ristiriita
Meikä ajeli eilen reilu kymmenen kilsaa semmosta kivaa hiekkatietä. Osa tiestä oli kuoppasta hiekkaa, osa oli mutavelliä, osa peilijäätä, osa loskapaskaa. Sangen jännä matka. Paluumatka alko mukavasti ku auto ruopi ylämäessä sohjossa eikä meinannu päässä ylös.ja ne lätäköt oli aivan törkeen liukkaita
Game of thronesista :heart:Silti....*hiljenee vanhan muistoks*
kai sitä sit tottuu joskus.
Muoks. kuka toi uus sitte on?
Game of thronesista :heart:
Ai jaa,sitte en ymmärrä yhtikäs mitään en oo seuraanut sarjaa ja olen aina ihan ulapalla kun puhutte siitä.Game of thronesista :heart:
no siitäpä siitä, mun lempihahmo Petyr "Littlefinger" BaelishGame of thronesista :heart:
Ruutiksen lempihahmo on yks sutki :stick:no siitäpä siitä, mun lempihahmo Petyr "Littlefinger" Baelish
joko kahvis on kattonut S03E01:sen?
mut se ei edes väitä olevansa rinssiRuutiksen lempihahmo on yks sutki :stick:
Kaikkihan siittä lohariblondista tykkää, mutta se Ygritte aikaGame of thronesista :heart:
Mää en osaa päättää onko toi vai Daenerys Targaryen mun lemppari. Mutta en oo koskaan ikinä milloinkaan koskaan never ever vihannut ketään missään yhtä paljon kuin Joffreytä paskiainenno siitäpä siitä, mun lempihahmo Petyr "Littlefinger" Baelish
joko kahvis on kattonut S03E01:sen?
Huomenna voit hypätä mun viereen ku saan tilaa omalle sängylleni :kiss:Mulla on jo toinen jalka sängyssä joten taidan vetästä toisenkin sinne seuraksi elikkäs se meinaa sitä et toivottelen teille hyvät yöt ja lähden jatkamaan haukottelua peiton alle. Öitä ja unia kaikille:kiss:
On se aika kierolainen kuitenki, etenki niissä kirjoissa tulee hyvin ilmimut se ei edes väitä olevansa rinssi
on se lähäri jota Starkin poeka riiaa niin aika näpsäkkä myös ja entäpä ne Tyrionin hemestiKaikkihan siittä lohariblondista tykkää, mutta se Ygritte aika
:kuolaushymiö:on se lähäri jota Starkin poeka riiaa niin aika näpsäkkä myös ja entäpä ne Tyrionin hemesti
Okei mut nyt meenHuomenna voit hypätä mun viereen ku saan tilaa omalle sängylleni :kiss:
Jotenkin vain se metsien tyttö iskee silmäänon se lähäri jota Starkin poeka riiaa niin aika näpsäkkä myös ja entäpä ne Tyrionin hemesti
sullakin on näemmä silmät päässä:kuolaushymiö:
(jos meinaat sitä ilotyttöä joka joutu Sansan kamarineidoksi)
Joo, gotia tuijotellessa (ja palstaa tutkiessa) on telkkarit nenällä että näkee paremminsullakin on näemmä silmät päässä