minkähän värin ostais huomenna hiuksiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutoksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muutoksia

Vieras
Tekis mieli värjtä hiukset ja mietinkin nyt värivaihtoehtoja...

Punaista olen ajatellut, mutta ehkä se sopii enemmän kesään. Mulla luonnostaan tummanruskeat hiukset ja monia vuosia sitten vaalensin. Enään en halua vaalentaa...

Mikä väri olis kiva, mutta ei mustaa..

Onko ne liukuvärit hyviä, ja sopiiko noin hartiamittasiin hiuksiin?

[QUOTE="...";28278885]pistä mieluiten kokopäähän joku väri, tai raitoja. mun mielestä noi liukuvärit näyttää ihan järkyttäviltä.. ihan ku ois vaan älytön juurikasvu :o[/QUOTE]

oho :D siis *koko päähän* ei *kokopäähän* :D

[QUOTE="...";28278885]pistä mieluiten kokopäähän joku väri, tai raitoja. mun mielestä noi liukuvärit näyttää ihan järkyttäviltä.. ihan ku ois vaan älytön juurikasvu :o[/QUOTE]

Totta, se tosiaan näyttää ylikasvaneelta juurikasvulta :D Raidat vois olla kanssa hyvä idea, jos vaan sain jonku laittamaan niitä tuonne taakse...

Ehkä koko väri on ihan ok, vielä kun sävyn osais valita ja varmaan sitten sävyte eikä kesto... ehkä :D :)

Mä värjäsin vasta helmenhohtoisella mahonginruskealla, sopii vihertäviin silmiini ja tykkään kyllä tästä väristä ja jopa vähän punaisempikin olis mennyt.

Mä huomasin taaaaas, että kylmä ruskea on paras. Punertava olisi tosi kiva mutta jotenkin näyttää naama kalpeammalta ja ne kulahtaa mmulla nopeaan :S nyt on just kylmä tumman ruskea ja liukuvärjäys vähän punertavampaan ja vaaleampaan.

[QUOTE="vieras";28278970]Mä värjäsin vasta helmenhohtoisella mahonginruskealla, sopii vihertäviin silmiini ja tykkään kyllä tästä väristä ja jopa vähän punaisempikin olis mennyt.[/QUOTE]

Mahonginruskea on mulle myös tuttu, mut ei helmenhohtoinen.. Mielenkiintoista :)

Mulla on siniset silmät. Punanen olis kans kiva, tai esim kupari... Se on kiva huomenna siellä prismassa seistä hiuvärihyllyn edessä ja valita niistä lukuisista vaihtoehdoista se yksi :D

Vois kokeilla sitä vaahtoa tai mikä mousse se oli, jos olis kätevä. :)

[QUOTE="Anne";28278988]Mä huomasin taaaaas, että kylmä ruskea on paras. Punertava olisi tosi kiva mutta jotenkin näyttää naama kalpeammalta ja ne kulahtaa mmulla nopeaan :S nyt on just kylmä tumman ruskea ja liukuvärjäys vähän punertavampaan ja vaaleampaan.[/QUOTE]

Punanen joo menettää värinsä aika pian :(

Kuulostaa kivalta tuo kylmä ruskea myöskin. Kerran mulla oli suklaanruskea, mut se ei juuri eronnu tästä aidosta hiusväristä. Toi ihanan kiillon kyllä :)

Jos on mustalla värjätyt hiukset (väri haalistunut jo hieman) niin voinko tähän päälle vetää jonkun mahonginruskean??? Ottaako se yhtään kiinni?

Ärsyttää musta väri kun hiukset näyttää sellasilta kiillottomilta jo muutaman viikon päästä.

Jos on mustalla värjätyt hiukset (väri haalistunut jo hieman) niin voinko tähän päälle vetää jonkun mahonginruskean??? Ottaako se yhtään kiinni?

Ärsyttää musta väri kun hiukset näyttää sellasilta kiillottomilta jo muutaman viikon päästä.

Väri ei vaalenna väriä, eli se mahonginruskea näkyy ainoastaan siinä sun orastavassa juurikasvussa.

Mustassa sitä ei näy.

Osta joku naamio tai käytä öljyhoitoja jos kiiltoa haluat.

Huomenna mullakin hiusvärin osto ja tästä mustasta haluaisin vaihtaa johonkin todella todella tumman ruskeaan, vähän saa punertavaakin olla seassa. Olisko se just sit tuo mahongin ruskea?

Voih, kuparia, minäkin haluisin...

Hendricks-477jpg.jpg

eyes-ginger-girl-red-red-hair-Favim.com-400061_large.jpg

Yhteistyössä