Montako lasta sinä kaikkiaan haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaksi lasta on ja ollaan päädytty siihen, että tämä määrä riittää. Täynnä on lapsiluku!

Aiemmin olen leikitellyt elämäni aikana lapsiluvuilla laidasta laittaan. Lapsettomuudesta tai yhdestä lapsesta aina sinne suurperheeseen asti. Aika vasta näytti että kaksi on meille/mulle sopiva määrä.

Viis oli haaveissa, en tiedä mistä tuo edes on tullut. Mutta nyt on toinen tulossa ja se kolmaskin saattaa jäädä haaveeksi.
Mutta oltiin tyytyväisiä yhdenkin kanssa, syksyllä katsotaan sit, että kokeillaanko sitä kolmatta vai ei.

en ole koskaan
edes ajatellut,että monta lasta olisin halunnut. Olen tehnyt lapsia sen mukaan miltä on tuntunut. Nyt lapsia on neljä ja vielä yksi lapsi tehdään,mut siihen se sit jää

Halusin lapsettomana suurperheen, saatuani 2 lasta nuorella iällä tuntui se riittävältä määrältä. Menikin liki 10v niin, että 2 lasta tuntui tarpeeksi suurelta. Sitten avioiduin salamana ja sain uusperheeseen kolme kouluikäistä lasta lisää. Nyt odotan perheen kuudetta lasta, joka itselleni kolmas biologinen lapsi. Meille jäi pakastimeen viisi alkiota hoidoista, enkä ole pistänyt täyttä stoppia ajatukselle, että voisimme ne kaikki käyttää. Haluaisin niin kovasti ainakin vielä yhden lapsen, mutta sehän jää sitten mielipiteeni suostumuksesta kiinni.

"vieras"
Kolme on, neljännen ehkä vielä haluaisin.
Mutta luulen että neljäs jää haaveeksi. Mies ei kovin innokas ainakaan tällä hetkellä ole. Eikä siinä mitään, näinkin on hyvä :)

"hei haloo"
Halusin lapsettomana suurperheen, saatuani 2 lasta nuorella iällä tuntui se riittävältä määrältä. Menikin liki 10v niin, että 2 lasta tuntui tarpeeksi suurelta. Sitten avioiduin salamana ja sain uusperheeseen kolme kouluikäistä lasta lisää. Nyt odotan perheen kuudetta lasta, joka itselleni kolmas biologinen lapsi. Meille jäi pakastimeen viisi alkiota hoidoista, enkä ole pistänyt täyttä stoppia ajatukselle, että voisimme ne kaikki käyttää. Haluaisin niin kovasti ainakin vielä yhden lapsen, mutta sehän jää sitten mielipiteeni suostumuksesta kiinni.
et sä kuitenkaan niitä alkioita käytä ku olet eronnu jote lopeta haaveileminen. Tämä tuleva lapsi tulee jäämään isälleen

"Jenni"
Halusin kolme, sain kaksi. Olen liian vanha ja väsynyt enää kolmanteen, koska voimat menee jo kahdenkin kanssa. En ole mikään kanaemo, eli olen tyytyväinen näihin kahteen. Ihana että sain nämäkin.

"meiju"
Haluaisin 5. Nyt on 2 ja kesällä alkaa kolmannen yritys, katsotaan sitten kun meillä on se kolmas että jääkö lapset siihen vai tuleeko meille vielä neljäs ja viides... aika näyttää.

Jos oltais varakkaampia niin voisin haluta 6-8. Aika pienituloisia ollaan.

mm hmm
Olen aina ajatellut että kuusi olisi mukava luku. Mutta siihen toteutukseen tarvitaan pari hoitajaa ja kokki, joten jääköön yhteen. Työstä sekin käy vajaakuntoiselle.

Yhteistyössä