Hiljaista on.kaikki on syömässä lammasta ja suklaamunia Kai ne pikkuhiljaa ensiviikon aikana taas eksyy tänne takas. Mulla ainakaan mitään ihmeitä ole,tavallinen vkoloppu ollut ja huomenna taas töihin.Heippa, mitäs tänne pitkästä aikaa ? :wave:
Taitaa muutenkin nykyään olla täällä aika hiljaista menoa palstallaHiljaista on.kaikki on syömässä lammasta ja suklaamunia Kai ne pikkuhiljaa ensiviikon aikana taas eksyy tänne takas. Mulla ainakaan mitään ihmeitä ole,tavallinen vkoloppu ollut ja huomenna taas töihin.
No, ajattele positiivisesti, huomenna ei sulla ole kankkusta :stick::wave:
Mä en voi tsihistellä kun huomennä aamulla töihin mutta olen hengessä muuten mukana.
No ei oo ei,sulla varmaan sitten onAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273234:No, ajattele positiivisesti, huomenna ei sulla ole kankkusta :stick:
Tuntuu olevan mutta ehkä ne on löytäneet elämän. *katsoo sohvan alle josko oma olis siellä*Taitaa muutenkin nykyään olla täällä aika hiljaista menoa palstalla
Ei muuten oo, korjaussarjaa löytyy :xmas:No ei oo ei,sulla varmaan sitten on
Tsih :attn: :kiss:Mitäs tänne kuuluupi?
Pitäähän sitä varusteet olla kondiksessa.Korjaatko nytkin?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273308:Ei muuten oo, korjaussarjaa löytyy :xmas:
Jaa, pitäskö korjata?Pitäähän sitä varusteet olla kondiksessa.Korjaatko nytkin?
:headwall: No sinähän sen paremmin tiiät.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273346:Jaa, pitäskö korjata?
Tsih opcorn:
Valkkaria mullaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273312:Tsih :attn: :kiss:
ShunnuntaitaMitäs se majuri nyt sitten tsihittelee?
muotoilin kysymykseni väärin mutta piti kysymäni että millä tsihittelet? Mut sunnuntai on hyvä syy tsihistykselleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273396:Shunnuntaita
onks hyvää?Valkkaria mulla
Tuskinpa, 013 on parempaaonks hyvää?
ihan hyvää, on ollut joskus parempaakinMitens ruutiksen hirvikäristys onnistui ja maistui? onk nyt ähky olo
No kyllä teillä nyt vaan piisaa sitä sairastelua,toivotaan et rupee helpottamaan pian.:hug:Mieskin köhisee, kurkku tuntuu olevan kipeenä hälläkin..ja aamulla pitäis töihin selvitä.
Pientä päänsärkyä miul ollu puol päivää, kurkku vähän kipee..voi kun tää menis ohi "itekseen", muuten pitää taas paria sovittua menoa siirtää..tosin ne on jo ens viikolla et kiirettä pitää..
Oliko lihat sitten jotain viimesiä metästettyjä vai miksi niin?ihan hyvää, on ollut joskus parempaakin
ei ollut aivan parhaista lihoista
mä en juuri valkkaa vaan otan pakastimesta sen palan kun käteen sattuu osumaanOliko lihat sitten jotain viimesiä metästettyjä vai miksi niin?