Mukavaa piiiiiiitkää perjantaita :)

Mitäpä kuuluu elämäänne?
Minä (taas) heräsin (liian) aikaisin :(
Kohta pääsen kotiin.

Olen kuitenkin siivonnut ukkelin huushollin ja sulatettiin pakastinkin. Eipä siellä ollut kuin vajaa jäätelörasia ja 'kylmäkalleja' :D

no way
En normisti herää vapaaehtoisesti koskaan tähän aikaan :/. Nyt yllätti kauhea närästys. Ylävatsaa korventaa, renniet, losecit ja piimää oli onneksi tarjolla, näillä eiväillä pääsee kohta nukkumaan takaisin...

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
En normisti herää vapaaehtoisesti koskaan tähän aikaan :/. Nyt yllätti kauhea närästys. Ylävatsaa korventaa, renniet, losecit ja piimää oli onneksi tarjolla, näillä eiväillä pääsee kohta nukkumaan takaisin...
Oletko raskaana? Minua närästi ihan hirveesti odottaessani tyttöä. Se vielä oli uskomatonta, että ukkoakin närästi! Sillä oli ihan samat oireet...

Täällä aamunvirkku heränny jälleen aikasten ja tämä pitkä perjantai tulee olemaan pitkä kun lähden ystäväni luo istumaan iltaa. Johan siitä vuosi vierähtänytkin, että oisko tää pääsiäisperinne?? :) Ennen sitä reipas kuntoiluaamiainen ja tyttöjen kanssa luistelemaan.

• Tykkää
Täällä aamunvirkku heränny jälleen aikasten ja tämä pitkä perjantai tulee olemaan pitkä kun lähden ystäväni luo istumaan iltaa. Johan siitä vuosi vierähtänytkin, että oisko tää pääsiäisperinne?? :) Ennen sitä reipas kuntoiluaamiainen ja tyttöjen kanssa luistelemaan.
Onko sinullakin niin, että vaikka tapaa ystävän pitkästä aikaa niin jutut jatkuu siitä, mihin ne jäi viimeksi?

no way
Oletko raskaana? Minua närästi ihan hirveesti odottaessani tyttöä. Se vielä oli uskomatonta, että ukkoakin närästi! Sillä oli ihan samat oireet...
En, uskoakseni ;)... Sama vika oli kyllä ekassa raskaudessa. Jumalaton korvennus... Ukkosi sitten sai myötätuntonärästystä :D. Kyllä tää nyt alkaa helpottaa. Piimä on ällöä mutta tehoaa hyvin! Oli pitkä sairastelukausi ja buranaa meni, siltä jäljiltä on kai vatsahapot rempallaan...

Nyt meen nukkumaan, unet jäi ehkä neljään tuntiin...ei riitä ihan...

Mukavaa pääsiäistä vaan!

• Tykkää
äiti ja lapset
Huomenta :)
Mä heräsin jo klo 5.20, keittelin aamukahvit ja lueskelin facebookia. Lapset nukkuu vielä. Kovasti varpaat vetäis tuonne keittiön puolelle, sormet syyhyää leipomaan. Jos tekis vaikka porkkanasämpylöitä murusille aamiaiseksi. Toivon, että päivästä tulee nimensä veroinen -haluan nauttia mahdollisimman pitkään näistä vapaapäivistä.

• Tykkää
lucifer

Muksut heräsi jo puoli viiden aikaan, kerrankin olisin voinu nukkua pidempään. onneksi mies oli herännyt jo kolmelta, niiin sain loikoilla hyvällä omallatunnolla pikkasen pidempään.

ihanat huomenet kaikille

• Tykkää
[QUOTE="vieras";28263471]Huh... just heräsin.. Ensimmäinen viinilasi on tuossa edessä ja tarkoitus olisi pörrätä tämä pitkäperjantai. Nätisti kylläkin, eikä mitään kännäilyä.[/QUOTE]

Kunhan pääsen kotiin niin aion minäkin pikkusen kännätä :D

"Äitee"
Täälläkin noustiin ja halutaan vielä matti myöhäisinäkin toivottaa sekä huomenia että piiiitkää perjantaita! Nyt ei muuta kuin putsaamaan vauvan rähmiviä silmiä ja siivoamaan keittiötä, jotta pääsee kokkaamaan koko päiväksi kun mies on kerrankin kotona lasten seurana <3

Yhteistyössä