tylsääkö edelleen : /
varo ettei mene kärpänen suuhun
tosin niitä ei taida vielä olla
voi että sitten taas kun näkee ensimmäisen perhosen :heart:
kärpäsistä niin välitä
Viimeksi muokattu:
tylsääkö edelleen : /
Sen sijaan lukemattomilla muilla eri kehonosilla; meikatessa, penkoessa jotakin jostakin etc. :saint:no mutta eihän sitä kortilla ajetakaan
Kiitos samoin ja toivottavasti kaikilla on oikein munarikas pääsiäinen
jos suklaamunilla sitten herkuttelisKiitos samoin ja toivottavasti kaikilla on oikein munarikas pääsiäinen
ja ehkä leidiseiverillä tai epilaattorillaSen sijaan lukemattomilla muilla eri kehonosilla; meikatessa, penkoessa jotakin jostakin etc. :saint:
Mää oon tämmönen limuviinan lipittelijäIhan perus votkapaukun kaadoin lasiin, mitä sitä suotta alkaa hianostelemaan
Tätä muuten pitäis kokeilla. Tää on ehdottoman hyvä ajansäästö vinkki ja turvallinen!ja ehkä leidiseiverillä tai epilaattorilla
mä en edes oikein tykkää viinastaMää oon tämmönen limuviinan lipittelijä
Tätä muuten pitäis kokeilla. Tää on ehdottoman hyvä ajansäästö vinkki ja turvallinen!
Iltalehti: Nainen aiheutti valtavan ketjukolarin moottoritiellä. Syyksi epäillään epäonnistunutta karvanpostoyritystä. Ajoneuvosta löytyi monta blankkoa vahaliuskaa ja yksi semikarvainen vahaliuska.
Yötä :kiss:
samoin teille kaikille sitten kun menette =)Yötä :kiss:
:kiss: :hug:...koetahan lääkitä kurkkusi terveeksi.Huomenta!
Toivoin että tänä aamuna ois ees vähän pidempään saanu nukkua..no, kurkkukivun takia nousin klo 5 ja mietin että hitto saisko vielä unta..no sai, heräsin pari tuntia myöhemmin kun lapset alkoi mölyilemään..en jaksanut siltikään nousta vielä vaan koomailin sitten vielä tunnin-1½...nyt tässä aamupalaa ja -kahvia ja jos jaksas sitten vanhempieni luo lähtee perheen kans. Vatuttaa vaan aivan suunnattomasti, nyt pitää vissiin tää pidennetty viikonloppu kärsiä tän kurkun kans :kieh: taas vaihteeks.
Myö ei käydä kirkossa eikä värjäillä muniakaan..ihan valkeena kelpaa kyl Leivän päälle..