The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ja ehkä leidiseiverillä tai epilaattorilla :D
Tätä muuten pitäis kokeilla. Tää on ehdottoman hyvä ajansäästö vinkki ja turvallinen!

Iltalehti: Nainen aiheutti valtavan ketjukolarin moottoritiellä. Syyksi epäillään epäonnistunutta karvanpostoyritystä. Ajoneuvosta löytyi monta blankkoa vahaliuskaa ja yksi semikarvainen vahaliuska.

"FreezeCat"
Huomenta kaikille :)!

Kukonpieremän aikaan herätty, kuinkas muutenkaan! Aurinko paistaa, pientä sievää pakkasta pukkaa. Ipanat innoissaan orastavasta ja makuhermoja kutkuttavasta suklaamunariekkumistilasta...p...jäisköhän niitä edes hiukan tämmöselle ylivuotiselle trullille :snotty: :D

No, katellaan pääsiäisen etenemistä kunhan tässä ens alkuun herätetään koko seutukunta :headwall:..meillä alkoikin heti pääsiäisenä ja pikein pitkänä perjantaina nämä miehen säädöt...tästä tulee piiiiitkä päivä mutta tulkoon :).

"FreezeCat"
:D - hyvin on jäänyt kirjaimia pois tuosta aiemmastani - tää kone temppuilee - mutta tuskinpa haittaa niin kettään...

Kuinka moni käy kirkossa nyt pääsiäisen aikaan? Mä tykkäisin mennä kyllä mutta jää tänäkin vuonna väliin, valitettavasti. Mua myös kiinnostais valtaisasti osallistua joskus ortodoksien pääsiäisen viettoon, mua muutoinkin kiehtoo toi suuntaus...mä oon saanut onnekseni käydä Heinäveden Valamon luostarissa ja sen ympäristössä ja...en tiiä, tykästyi kovasti siihen ilmapiiriin ja henkisyyteen. Siellä tuntui hyvältä, vaikken olekaan mikään uskonnollinen ihminen...varmaan vielä etsin siltä osin paikkaani tai jotain...

Oootteko muuten maalannut munia? SIis puhkonut ensin kananmunat ja puhaltanut sisuksen ulos ja pessyt jne. ja sitten :)? Me ei olla eikä varmaan tehdäkään, pöytää saa koristaa noi esikoisen aikanaan maalaamat pääsiäismunat - joo-o, ne on vielä tallessa ja ehjinä :O! - enkä mä muutenkaan nyt viitti laittaa kamalasti koristeita kehiin (lue: säästän itseäni siivoamiselta). Pääsiäisen jälkeen voisin ikkunapesujen kautta lähetä uudistamaan torpan verhopolitiikkaa :p - yltiöoptimistisena ajattelen, josko ens viikon aikana saisin ja pääsisin ompelemaan lasten huoneisiin uudet verhot ja jotain muutakin ompelusta...

Ja hirveesti kaikkia kiinnostaa :D...

IhanaValo
Huomenta!

Toivoin että tänä aamuna ois ees vähän pidempään saanu nukkua..no, kurkkukivun takia nousin klo 5 ja mietin että hitto saisko vielä unta..no sai, heräsin pari tuntia myöhemmin kun lapset alkoi mölyilemään..en jaksanut siltikään nousta vielä vaan koomailin sitten vielä tunnin-1½...nyt tässä aamupalaa ja -kahvia ja jos jaksas sitten vanhempieni luo lähtee perheen kans. Vatuttaa vaan aivan suunnattomasti, nyt pitää vissiin tää pidennetty viikonloppu kärsiä tän kurkun kans :kieh: taas vaihteeks.

Myö ei käydä kirkossa eikä värjäillä muniakaan..ihan valkeena kelpaa kyl:p Leivän päälle..:D

Huomenta!

Toivoin että tänä aamuna ois ees vähän pidempään saanu nukkua..no, kurkkukivun takia nousin klo 5 ja mietin että hitto saisko vielä unta..no sai, heräsin pari tuntia myöhemmin kun lapset alkoi mölyilemään..en jaksanut siltikään nousta vielä vaan koomailin sitten vielä tunnin-1½...nyt tässä aamupalaa ja -kahvia ja jos jaksas sitten vanhempieni luo lähtee perheen kans. Vatuttaa vaan aivan suunnattomasti, nyt pitää vissiin tää pidennetty viikonloppu kärsiä tän kurkun kans :kieh: taas vaihteeks.

Myö ei käydä kirkossa eikä värjäillä muniakaan..ihan valkeena kelpaa kyl:p Leivän päälle..:D
:kiss: :hug:...koetahan lääkitä kurkkusi terveeksi.

...jaa, että leivän päälle :D :rolleyes:...mäkin kyllä tykkään leivänpäällysmunista mutta raja menee sitten tasan tarkkaan jossain pinaattikeitossa ja kananmunassa - mä en voi olla edes samassa huoneessa silloin, yöks.

Se pukkais perunateatteria ja pyykinlaittoa...että ihan normisettiä vaikka kuinka olis joku pyhäpäivä :snotty: :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä