Syöminen Ulkoilu, yhdessäolo, toki meillä myös luetaan Mooseksesta. Meillä on kyllä munia ja virpomis vitsat mutta meillä ei olla käyty virpomassa eikä meillä noitia näy. Tosin meillä ei ihan mennä hapattoman leivän mukaan...meillähän pääsiäinen alkoi jo 26.3 ja päättyy 1.4niin teillekin. mitkà on teidàn pààsiàistraditiot?
Lammas ja pasha. Ja suku. Kaks ekaa syötävänä ja kolmas syöjänä.niin teillekin. mitkà on teidàn pààsiàistraditiot?
Mites teillä vietetään?niin teillekin. mitkà on teidàn pààsiàistraditiot?
Mekin ollaan aloiteltu pääsiäisenvietto suklaalla monessa muodossa. Huomenna pitäisi kaivaa lammasta pakastimesta, sulattaa se ja laittaa marinoitumaan...Suklaata, suklaata ja vielà suklaata. Marketin suurin suklaamuna 10 kg, hinta 100 euroa. Sitten on colomba-kakku ja lammasruoat
Mekin ollaan aloiteltu pääsiäisenvietto suklaalla monessa muodossa. Huomenna pitäisi kaivaa lammasta pakastimesta, sulattaa se ja laittaa marinoitumaan...
...Hyvää pääsiäistä mun puolesta kans ap:lle ja muille!
Ei saa laittaa tuommoisia kuvia, muuten mä en raaski mun lambia syödä...
Mä elättelen toiveita, että mun luomulampaani on saanut juoksennella edes vähän aikaa elämässään noinKun saisivatkin juoksennella noin
Meille tulee vielä yhdeltä tilalta lammasta...mutta taitaa loppua pian sekin. Ei voida enää pitää lampaita.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28261663:Mä elättelen toiveita, että mun luomulampaani on saanut juoksennella edes vähän aikaa elämässään noin