Tänne kuuluu kp1 tälle päivälle Olin ajatellut vielä tänään tehdä testin, no säästyypähän se. No en jää surkuttelemaan, uusi mahdollisuus taas tässä kuussa =)
No meilläpäs on paljon yhteistä! Mulla kierto saattaa heitellä ja olla mitä vaan päivien 28-35 väliltä. Yleensä kyllä alakerta ilmoittelee , koska menkat on alkamassa. Mulla ollu endoepäilyjä jo parisen vuotta ja kaikelaisia kiputuntemuksia kyllä tuleekin jo päiviä ennen menkkoja, mistä tiedän ,että kyllä ne sieltä on taas tulossa. Saa sitten nähdä tuleeko noita kiputuntemuksia enää, jos raskautuu kierrostaPaloma84 mulla on sit sun kans sama kp 2 huomenna ja ikäkin on sama... vaan kierto on vähän lyhyempi,näillä mennään.
Ei oo ollu tuhruttelua eikä oikein kunnon ovistakaan :/ Terolutit on estäny mun oviksen ainaki osittain...Nyt on vaan kierto sekasin keskenmenon jälkeen, ku lääkkellinen tyhjennys oli kuukausi sitte. Yleensä teroilla ollu kierto niin, että aina on alkanu vuoto kolmantena terottomana päivänä..No ootellaan.Josko se sieltä olis tuloillaan kuitenkin m_p? Vai onks sulla ollu esimerkiks oviksen aikaan tuhruttelua ennen?