Pöh sinä, tottakai mun lapset tarvitsee!Mä meinasin jo eilen alkaa prismassa huutamaan ku luulin et kaikki munat oli jo loppu, mut ne olikin vaan siirretty eri paikkaan. Mutta prkl mikä pakko niitä on hamstrata useampia per lapsi, haluatteko lapsillenne jonkun diabeteksen vai? Meidän poika saa aina yhden tuollaisen isomman munan ja sitten loput on niitä pikkuisia ruohomunia jotka on pääasiassa koristeina rairuohoissa mutta niitä saa myös syödä. Mun mielestä kukaan lapsi ei tarvii useaa muutaman euron munaa joissa ei oo kuin krääsää sisällä ja se suklaakin on oikeasti aika pahaakin.
Miksi? Anna yks järkevä perustelu? Ostatko sun lapsille aina monta karkkipussiakin per naama kun teillä on namipäivä?Pöh sinä, tottakai mun lapset tarvitsee!
Jos namipäivä on yhtä harvoin kuin Pääsiäinen niin kyllä.Miksi? Anna yks järkevä perustelu? Ostatko sun lapsille aina monta karkkipussiakin per naama kun teillä on namipäivä?
Koska haluavat ja se kuuluu pääsiäiseen että pupu niitä tuo. Ei meillä ole namipäivää, mutta yleensä kun namia ostetaan niin ottavat irtonameja yhteen pussiin, joskus toki useamman mistä sitten vaihtelevat.Miksi? Anna yks järkevä perustelu? Ostatko sun lapsille aina monta karkkipussiakin per naama kun teillä on namipäivä?
No ei se pääsiäismunien suklaa ainakaan kilohintansa arvoista ole. Saako teillä lapset kaiken muunkin mitä haluavat?Koska haluavat ja se kuuluu pääsiäiseen että pupu niitä tuo. Ei meillä ole namipäivää, mutta yleensä kun namia ostetaan niin ottavat irtonameja yhteen pussiin, joskus toki useamman mistä sitten vaihtelevat.
muoks. Eikä me osteta pahalta maistuvia suklaamunia. Mitä järkeä siinä olisi??
Eivät aina saa, joskus taas saavat.No ei se pääsiäismunien suklaa ainakaan kilohintansa arvoista ole. Saako teillä lapset kaiken muunkin mitä haluavat?
Mieti keskenäs. Minkäs minä sille voin, jos missasit pointin!eli lapsesi saa makseisia vain pääsisäisenä, ja sen takia täytyy ostaa monta? Vai mikä pointti tässä oli?
Miksi ne kaikki saadut munat pitää syödä kerralla? Meillä on vielä viime viikonlopusta munia, patukoita yms. tommonen iso korillinen. Nyt viikonloppuna pupu tuo lisää, mutta tätä tämä pääsiäinen on. Nytpä ei sitten tarvitse hetkeen jos toiseenkaan ostaa namia kun sitä on kamalat kasat.Mä ymmärtäisin että jos saa vaan harvoin karkkia niin sitten tarvii jonain päivänä enemmän kun sitä kerran saa, mutta jos on lapsi joka syö myös viikottain namia muutenkin, niin miksi sen pitää juuri pääsiäisenä saada enemmän kuin muulloin, kun ei sen määrän tarvii kompensoida muiden kertojen vähyyttä? Mun mielestä jos saa namia säännöllisesti muutenkin, ei tarvii jonkun juhlapyhän varjolla mättää hulluja määriä makeaa. Jos taas saa vaan juhannuksena, pääsiäisenä ja jouluna, niin on ihan ymmärrettävää että saa sitten kerralla enemmän.