The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on yksi lapsuuden kaveri varoittava esimerkki mitä tulee kun kännissä hoksaavat ruveta tekemään kotkaa kaverin selkään.. Se joka sen teki niin on taiteilija ja maalailee tauluja, mutta ei ollut ikinä ennen edes koskenut tatuointivehkeisiin.
Kesällä näin rokkijuhlilla tyypin joka oli ilmeisesti antanut tatuoida selkäänsä eskari-ikäisen lapsensa piirustaman leijonan. Eikä siitä tenavasta taida tulla seuraavaa Gallen-Kallelaa :whistle:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Aries 78
eipä taida sillä perällä olla kuusta mitä sahata
Siihen se loppuu vuotson ja saariselän välimaastoon. Oletko miten liikkunut tuolla perällä? Rumaksi ovat hakanneet nelostien ympärystän, muutaman kilometrin "suoja-alueet" on kahtapuolen ja sitten voi olla että parikin vaaraa hakattu aivan kaljuksi. Tuota ei edes huomaa jos autolla liikkuu yleisillä teillä.

Siihen se loppuu vuotson ja saariselän välimaastoon. Oletko miten liikkunut tuolla perällä? Rumaksi ovat hakanneet nelostien ympärystän, muutaman kilometrin "suoja-alueet" on kahtapuolen ja sitten voi olla että parikin vaaraa hakattu aivan kaljuksi. Tuota ei edes huomaa jos autolla liikkuu yleisillä teillä.
kaks kertaa elläiissäni oon käyny sääriseljän pohjospuolella että empä voi väittää tuntevani noita seutuja

pyssykylässä, saukoskella ja kittilässä oon pyöriskelly enempi

Viimeksi muokattu:
no jos nyt et ihan levottomaks ala niiden käsies kanssa niin saat kömpii viekkuun jos haluat sitten kun sun nukkuaika tulee. tai sitten meet ehkä pitkäkaulan kainaloon. mutta mä lähen nyt kun pää hajoo sisältäpäin kohta.

Hyvää yötä mussukat ja tuhmia unosia :kiss:
mun kädet pyrkii ihan väkisin kaikille kivoille kummuille joten jos säännöt on liian tiukat niin en uskalla tunkea viekkuun

muista jäsenistä nyt puhumattakaan

kahvikirahvi
Ehkä mä sitten ite meen pitkäkaulan viekkuun paitsi et sekin voi olla levoton käsiensä kanssa. Mihin mää vielä joudun teijän kanssa?!

Mut nyt nukkumaan,olkaa levottomia sitten vaikka:D
Hei, älä vedä mua tähän mukaan :O Vaikka mun kädet voi olla levottomat sulle jos haluat. Jos sä tahdot niin ja sitä rataa.

Mutta kauniita unia, kömmin ihan just perässä :kiss:

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
No juu,on korkoo mutta ei nyt niin kauheen paljon,taittaa peräti 6cm olla yksissä kengissä kun normisti se 4-5cm. Ja rintavarustusta en kommentoi. mä en itseasiassa edes tiedä millä mä sen huomion haen...kai sillä et oon niin hemmetin söpö:D joo,o niin mulle on sanottu siis et olen söpö mut tiiä sitte. Kai mä sitten niillä farkuilla tai jotain....äsh,en mä tiiä.
eihän sitä tarvitse hakea :)
on vaan oma itsensä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä