The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mut sulla on kopisevia kenkiä ja ehkä korkojakin (mulla ei) ja kyllähän hyvä rintavarustuskin päät kääntää :xmas:
tosin en susta tiedä löytyykö tuota mutta itsestäni tiedän että ei :snotty:
jollain minunkin se huomio pitää yrittää hakea =)
olkoon sitten ne pitkät jalat :D
No juu,on korkoo mutta ei nyt niin kauheen paljon,taittaa peräti 6cm olla yksissä kengissä kun normisti se 4-5cm. Ja rintavarustusta en kommentoi. mä en itseasiassa edes tiedä millä mä sen huomion haen...kai sillä et oon niin hemmetin söpö:D joo,o niin mulle on sanottu siis et olen söpö mut tiiä sitte. Kai mä sitten niillä farkuilla tai jotain....äsh,en mä tiiä.

• Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
No juu,on korkoo mutta ei nyt niin kauheen paljon,taittaa peräti 6cm olla yksissä kengissä kun normisti se 4-5cm. Ja rintavarustusta en kommentoi. mä en itseasiassa edes tiedä millä mä sen huomion haen...kai sillä et oon niin hemmetin söpö:D joo,o niin mulle on sanottu siis et olen söpö mut tiiä sitte. Kai mä sitten niillä farkuilla tai jotain....äsh,en mä tiiä.
Hmmm, kerro enemmän itsestäsi ;)

Kaupasta ostan, mutta taisin eilen päättää että täytyy opetella tekemään ite.

Mietin tossa eilen muuten että voikohan ihmisen pinta-alan laskea? Millanenhan matikkanero sitä varten tarttis olla että sais laskettua.
mä oon pari kertaa tehnyt ja voin sanoo että tulee paljon parempi kuin kaupastaostettu

tohon pinta-alajuttuun sanoisin että määrätyn integraalin laskeminen laskemalla jää tekemättä epämääräsestä 3D kappaleesta mutta sen voi mitata:

piirretään nahka täyteen sentti kertaa sentti ruutuja ja lasketaan sitten monta tuli

voin tulla auttaa jos haluat :heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä