tai jos vaihtaa yhden kirjaimen niinkimppasuihku..
no nyt menen
tai jos vaihtaa yhden kirjaimen niinkimppasuihku..
No juu,on korkoo mutta ei nyt niin kauheen paljon,taittaa peräti 6cm olla yksissä kengissä kun normisti se 4-5cm. Ja rintavarustusta en kommentoi. mä en itseasiassa edes tiedä millä mä sen huomion haen...kai sillä et oon niin hemmetin söpö joo,o niin mulle on sanottu siis et olen söpö mut tiiä sitte. Kai mä sitten niillä farkuilla tai jotain....äsh,en mä tiiä.mut sulla on kopisevia kenkiä ja ehkä korkojakin (mulla ei) ja kyllähän hyvä rintavarustuskin päät kääntää :xmas:
tosin en susta tiedä löytyykö tuota mutta itsestäni tiedän että ei :snotty:
jollain minunkin se huomio pitää yrittää hakea =)
olkoon sitten ne pitkät jalat
Ei tuu mitään muuta mieleen, ko kannat katossa ja kassit peräpeilillä.No joskus vähän vauhdissa ehtiny koklaamaan :xmas:
Hmmm, kerro enemmän itsestäsiNo juu,on korkoo mutta ei nyt niin kauheen paljon,taittaa peräti 6cm olla yksissä kengissä kun normisti se 4-5cm. Ja rintavarustusta en kommentoi. mä en itseasiassa edes tiedä millä mä sen huomion haen...kai sillä et oon niin hemmetin söpö joo,o niin mulle on sanottu siis et olen söpö mut tiiä sitte. Kai mä sitten niillä farkuilla tai jotain....äsh,en mä tiiä.
Hyvää yötä perttiseni :kiss:Ei tuu mitään muuta mieleen, ko kannat katossa ja kassit peräpeilillä.
Lähtee tämän levottoman mielikuvan kanssa sitten nukkumaan.
Öitä!
No ehkä vähän,hyvin vähän.no niinhän me ollaan
tai jos vaihtaa yhden kirjaimen niin
no nyt menen
En ole blondi...riittiks? kaikkee sovi kertoaHmmm, kerro enemmän itsestäsi
Jotenkin en ole sinua koskaan blondiksi mieltänyt.En ole blondi...riittiks? kaikkee sovi kertoa
Luulisin että iästä riippumatta, se on kiinni siitä koska nainen on anteliaalla tuulella.tällä iällä joutuu valitsee illan tai aamun, läpiyön sessiot joutuu jättää nuoremmille
Pst.... Se on käytännössä nainen joka saa mieheltä jotain, sitä peliä voi pelata myös toisinkin päin! :saint:Luulisin että iästä riippumatta, se on kiinni siitä koska nainen on anteliaalla tuulella.
voisin tokasta tähän jotain mutten tokasekkaa.Luulisin että iästä riippumatta, se on kiinni siitä koska nainen on anteliaalla tuulella.
no niimpä, sillon pitää takoa kun rauta on kuumaLuulisin että iästä riippumatta, se on kiinni siitä koska nainen on anteliaalla tuulella.
Perunasalaatti. Tai suklaa. Sanon suklaa.Mikäs sen mukavempaa kuin hyvä hieronta ja seksi.
teetkö ite vai ostakko kaupastaPerunasalaatti...
mikset oo? juu,u pieni uteliaisuus saa jäädäkin...Jotenkin en ole sinua koskaan blondiksi mieltänyt.
Edit.. Ai niin, ei riittänyt! hieman jäi pieni uteliaisuus
Kaupasta ostan, mutta taisin eilen päättää että täytyy opetella tekemään ite.teetkö ite vai ostakko kaupasta
Mäkkärii:snotty: juurikin sitä katson töllöttimestä
mmmm-mmmm-mmm taidanpa tästä lähteä nukkumaan :saint:
Mä taidan kans mennä Nami nami nami, harmi että lähti jenkkeihin ni ei radiossa saa kuunnella :snotty:Mäkkärii:snotty: juurikin sitä katson töllöttimestä
mä oon pari kertaa tehnyt ja voin sanoo että tulee paljon parempi kuin kaupastaostettuKaupasta ostan, mutta taisin eilen päättää että täytyy opetella tekemään ite.
Mietin tossa eilen muuten että voikohan ihmisen pinta-alan laskea? Millanenhan matikkanero sitä varten tarttis olla että sais laskettua.
Nii,i ei oo iltapäivät enää samanlaisiaMä taidan kans mennä Nami nami nami, harmi että lähti jenkkeihin ni ei radiossa saa kuunnella :snotty:
KUUMA!
(nyt meen oikeesti! )