Kiitti vaan palsta, olin tänään hieronnassa, ja päässä pyöri kaikki helmet täältä "raottaako hieroja pakaroita" ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihasjumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihasjumi

Vieras
Kyseessä oli ihan perus selkähieronta, mutta vähän väliä tuli mieleen se yksi älyttömyyden huippu -keskustelu, jossa mietittiin, että mitä se hieroja näkee ja mitä raottelee ym. jos hieroo pakaralihaksia.

Että kiitti teille :)

Entä tuleeko kylässä pelkotiloja, etä ne on istunu paljalla peffalla sohvalla tai jopa harjoittanu seksuaalisia tekoja siinä ja sitte siitä saa pakteereja :x :x mulla on nykyään aina kylässä oma istuinalusta mukana!

[QUOTE="mii";28253209]Entä tuleeko kylässä pelkotiloja, etä ne on istunu paljalla peffalla sohvalla tai jopa harjoittanu seksuaalisia tekoja siinä ja sitte siitä saa pakteereja :x :x mulla on nykyään aina kylässä oma istuinalusta mukana![/QUOTE]

Jep, kertakäyttöönen pefletti mukaan kyläreissulle ja käytetty pefletti poltetaan sitte siinä kyläpaikan pihas ettei vain vie niitä bagteereja kotio.

Jep, kiitti vaan palsta, mä olin tänään kaverilla ja siellä oli akvaario missä oli jotain epämääräistä töhnää. Mulla oli jo seitsemänsataa ajatusta päässä aina merenneidoista naapurin Pentin näköisiin miljoonakaloihin, mutta enpä kehdannut kysyä että onko tuo sitä itseään. Nyt kyllä kaihertaa.

Niin ymmärrän tuskanne. Joutu taas talonyhtiön kokouksessa vastustamaan grillikatoksen tekoa koska en halua löytää nolostunutta miestäni yhtymässä em. katokseen. Hällä kun voi joskus lipsahtaa varsinkin jos on hörppinyt kiehuvaa gölgiä.

Ja mun lapset ei enää pääse mukaan kauppaan ollenkaan, koska niillä on Lassiet. Jollain se kulishi on ylläpidettävä!

No ok, jätän sitten 4v ja 5v keskenään kotiin, mutta on päätetty miehen kanssa, että tää ratkaisu sopii meidän perheelle parhaiten. Imetän niitä sitten vastapainoksi.

[QUOTE="nuuh";28253414]Niin ymmärrän tuskanne. Joutu taas talonyhtiön kokouksessa vastustamaan grillikatoksen tekoa koska en halua löytää nolostunutta miestäni yhtymässä em. katokseen. Hällä kun voi joskus lipsahtaa varsinkin jos on hörppinyt kiehuvaa gölgiä.[/QUOTE]

Me just päätettiin että laitetaan ens tammikuussa tuohon pihalle yhteinen vessanpytty johon ihmiset voi tunkee niiden vanhat joulukuuset, ettei tarvii asuntojen pyttyjä tukkia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä