No luulen, että yleensä jos auto ei ole oma vaan nainen on lainannut vaikka omilta vanhemmiltaan. Ei ole erikoista, että parikymppinen opiskelija tai mahdollisesti äiti lainaa vanhemmiltaan autoa ja tankkaa sitten sopivasti käyttönsä mukaan siihen. Opiskelijoilla tuskin kauheasti ylimääräistä rahaa antaa vanhempien autoa varten, jos on jotain huonekalureissua varten autoa lainnut. Minä opiskeluaikoina tankkasin välillä 5 eurolla
Aika naurettavaa, mutta jos tilillä ei ollut enempää.
Sitten vaikak jos ihan vähän vähempituloinen lapsiperhe lainaa vaikka pulkkamäkeä varten auton vaikka isovanhemmilta, niin ei siihen myöskään välttämättä sitä koko tankillista laita. Se kun voi olla monessa autossa lähes 100 euroa.
Jos on oma auto, niin tuskin kukaan mitään 10 euroa tankkaa.
Pariskunnilla voi taas olla se, että jos tuntuu, että jos on erikseen tulot ja tuntuu, että on kokoajan itse tankkamassa, niin voi vähän huijata ja tankata vain tarpeellinen, että sitten toinen puolisko voi tankata loppuun asti. Voi taas olla, että isällä voi vaikka olla suurinosa rahoista tilillä ja äidillä sitten vähempi rahaa ja on jotain suurempia ostoksia, ettei sitten viitsi nyt tankata.
Tietysti onhan niinkin, että tuolla kylmässä ei välttämättä jaksa kauheasti seisoskella ja jaksaa tankata vaan vähän aikaa.