L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mitä ihmettä vauva voisi autossa saada aikaiseksi? Tietty siis jos ei ole helle ja auto auringossa?
No itse en vastasyntynyttä jättäisi enkä ole jättänyt autoon kauppareissun ajaksi, mutta toisaalta ymmärrän tuon tapauksen, ei täytä kyllä mielestäni mitään rikoksen kriteereitä. Ja äiti oli vielä viestinkin jättänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa läpätystä;28251462:Ja nuo lööpit nyt yleensäkin on tehty vain sen vuoksi, että ihmiset alkaisivat arvostelemaan muita vanhempina.
Niin, et ilmeisesti ole jo huomannut että aika monissa nettikeskusteluissa aletaan puimaan sitä, kuinka huono toinen on. Tässä tapauksessa äitiä pidetään hirveänä monsterina, jonka ei pitäisi lapsia tehdäkään. On ne muut aina niin hyviä arvostelemaan, sinä kai kuulut näihin?
Mä en kykenis jättämään vauvaa autoon yksin kaupassa käynnin ajaksi.. pelkäisin koko ajan, että se heräis itkemään ja itkis koko ajan hysteerisenä eikä kukaan tulis lohduttamaan. En uskaltais edes siksi viideksi minuutiksi jättää.
Mää en jotenkaan uskalla jättää meijän lapsia autoon edes sillai et kauppa-ostokset tuodaan autoon ja että laittaisin lapset jo sinne istumaan ja veisin ostoskärryt paikalleen ellei oo auto sen vieressä mihin ne voi jättää.
Alkuperäinen kirjoittaja äääh;28251640:Kyllä omat lapset on vauvanakin joutuneet joskus muutaman minuutin huutamaan. Olen itse käynyt myös vauvavuonna vessassa ja suihkussa, hakenut postin, vienyt roskat tai hakenut halkoja. Autoon en kyllä vauvaa jättäis.
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa läpätystä;28251462:Juu ja facebookissa on hirveän kiivas keskustelu tästä nyt myös. Joku kommentoi, että lapsi voi puklauttaa vaikka kaupassa menisikin vain 5 minuuttia. No, kyllähän se vauva voi puklauttaa vaikka vanhemman ollessa suihkussa, vessassa, tekemässä ruokaa, nukkumassa. Pitääkö lasta valvoa joka minuutti? Toki en jättäisi itse ison kauppakeskuksen parkkiin lasta yksin, mutta joku lähikauppa pienessä kaupunginosassa, sitä en näe ongelmana. Ja nuo lööpit nyt yleensäkin on tehty vain sen vuoksi, että ihmiset alkaisivat arvostelemaan muita vanhempina.