Lady Gardenea
Mulle kelpaa normimies.ehkä meillä normimiehillä on sitten vielä toivoa
Mulle kelpaa normimies.ehkä meillä normimiehillä on sitten vielä toivoa
Millanen on sitten liian iso?Liian isosta on vain haittaa. No thanks.
mä olen fundeerannut ton kokoasian niin, että vaikka ei ole kuin normikokonen (eli nettinysä) niin kyllä sillä aina ittensä on hyvin tyydyttänyt :saint:Mulle kelpaa normimies.
Mutta entäs se toinen sitten? kai sekin pitää saada tyytyväiseks...mä olen fundeerannut ton kokoasian niin, että vaikka ei ole kuin normikokonen (eli nettinysä) niin kyllä sillä aina ittensä on hyvin tyydyttänyt :saint:
Sellainen josta ei saa nautintoa ja yhdyntä koskee.Millanen on sitten liian iso?
Se on sitten jo valtava sellanen Mutta ei se kyl tosiaan tunnu hyvältä jos sattuu ja miettii kokoajan et millon loppuu kun tuntuu epämiellytävältä sen takia et on liian iso.Sellainen josta ei saa nautintoa ja yhdyntä koskee.
toki mutta pitäähän naisenkin olla puuhassa mukanaMutta entäs se toinen sitten? kai sekin pitää saada tyytyväiseks...
mä torkahdin,on niin pirun väsy *haukottelee*Seksikeskusteluko loppui tähän :O Olipas vaisu
Siekin valvonut yön?mä torkahdin,on niin pirun väsy *haukottelee*
voi teitä nuoria...Siekin paininu yön?
No näin juurikin.Sun vastauksesta vain sai vähän toisen kuvan.toki mutta pitäähän naisenkin olla puuhassa mukana
pelkkä antaminen on aika laimeeta
hassu nainen, eks hoksaa että mä vaan varsin viisastelen :heart:No näin juurikin.Sun vastauksesta vain sai vähän toisen kuvan.
Ärsyttää vaan kun aina kun tästä puhutaan missä vaan niin tulee olo et se on nainen joka makaa ku lahna ja mies tekee hommat.
Vielä jaksaa.voi teitä nuoria...
No en varsinaisesti mutta jää vaan yöune ainat liian lyhyiks ja sitte se kostautuu iltapäivällä/alkuillasta. mutta ei voi aikastaa nukkumaan menoa kun ei se uni tule yhtään sen helpommin. Ja sitten pitää niin aikasin nousta ylös.Siekin valvonut yön?
siellähän sitä peiton alla oltiin kaikenikäset.voi teitä nuoria...
älä nyt hyvä mies kaiket yöt valvo sen takia :xmas:Vielä jaksaa.
tällä iällä joutuu valitsee illan tai aamun, läpiyön sessiot joutuu jättää nuoremmilleVielä jaksaa.
Valitte sanas paremmin:kiss:hassu nainen, eks hoksaa että mä vaan varsin viisastelen :heart:
Pitihän se pojun pohkeita hieroa yöllä kun ressukalla kasvukipuja jaloissa : /älä nyt hyvä mies kaiket yöt valvo sen takia :xmas:
Ei se seisomatyö hyväksi oletällä iällä joutuu valitsee illan tai aamun, läpiyön sessiot joutuu jättää nuoremmille
no niinhän mä yritän tehdä, tykkään viisastelustaValitte sanas paremmin:kiss:
Sori, kävin syömässä. Voidaan toki jatkaa.Seksikeskusteluko loppui tähän :O Olipas vaisu