Aries 78
Jos olet tulossa niin voi käydä hakemassa kalaa mitä laitellaPilleet tiiossa! kohta päästään syömään täykkäriä vai peräti loimulohta
Jos olet tulossa niin voi käydä hakemassa kalaa mitä laitellaPilleet tiiossa! kohta päästään syömään täykkäriä vai peräti loimulohta
Hmm...taitaa olla vapun aikoihin vasta muutama lomapäivä. Tuo kala kyllä olis niin hyvää Nassuttelisin sitä varmaan iiison lautasellisen.Jos olet tulossa niin voi käydä hakemassa kalaa mitä laitella
multa ehkä saattais löytyä ainekset pottusalaattiinOi kunpa saisin.... perunasalaattia ja paistettua kananmunaa. Kuka tulis meille ja muuttuis perunasalaatiksi?
Mää oon, oon vaan sekopäisyyksissäni onnistunu "ignooraamaan" sut ku en oo keksiny mitä vois sanoa teidän perheen sairaskertomuksiin :|:vampire:
Mä meen ottaan tatskan ens vkon lopulla
Lyhyt briiffaus, kiitoi :kiss: Ja jos joku on kaivannu, nii kiva :hug:
Tuoretta ruisleipää ja siianmätiä Toisaalta nyt saunan jälkeen kelpais kuivaliha ja yksi huurteinen.Oi kunpa saisin.... perunasalaattia ja paistettua kananmunaa. Kuka tulis meille ja muuttuis perunasalaatiksi?
multa ehkä saattais löytyä ainekset pottusalaattiin
sen tiiän varmuudella että munaa olis
minä en niin tuosta pottusalaatista välitä mutta muutenmulta ehkä saattais löytyä ainekset pottusalaattiin
sen tiiän varmuudella että munaa olis
No huurteinen ja kananmunat löytyy! Jaksaiskohan sitä käydä abcilla ostaan perunasalaattia... Tuli yllättävä himo. Ei tee enää sitä karkkiakaan mieli yhtään :OTuoretta ruisleipää ja siianmätiä Toisaalta nyt saunan jälkeen kelpais kuivaliha ja yksi huurteinen.
Heips ja iltaa :kiss:Iltoja! Kattelin tuossa lasten iltatoimien jälkeen nauhalta Huippiksen ja ajattelin täällä pyörähtää viel ennen nukkumaanmenoa
Taas söin herkkuja, millä hemputilla niistä oppis pysymään erossa...kun ei oo itsekuria suotu sit yhtään :ashamed:
Ei haittaaMää oon, oon vaan sekopäisyyksissäni onnistunu "ignooraamaan" sut ku en oo keksiny mitä vois sanoa teidän perheen sairaskertomuksiin :|
Mutta hei :kiss:
Millasen tatuoinnin otat?
Mie samaa että kävis huoltsikalla mutkan, kauhea nikkikset niin vois hakean hieman purukumia..No huurteinen ja kananmunat löytyy! Jaksaiskohan sitä käydä abcilla ostaan perunasalaattia... Tuli yllättävä himo. Ei tee enää sitä karkkiakaan mieli yhtään :O
ooks sää röökaaja?Mie samaa että kävis huoltsikalla mutkan, kauhea nikkikset niin vois hakean hieman purukumia..
En ole, intissä jouduin lopettamaan kun määräsivät uimakerhoon. välillä vain tulee vieläkin jumalaton tupakanhimo niin se laantuu kun hieman muuta kautta ottaa nikotiiniaooks sää röökaaja?
Sit joudun olee puoli tuntia taas pois palstalta, miten tää pysyy pystyssä No, taidan silti käydä. Pottusalaattia on saatava, maksoi mitä maksoi!Mie samaa että kävis huoltsikalla mutkan, kauhea nikkikset niin vois hakean hieman purukumia..
No kovat on himot jos vieläkin himottaa vaikka inttiajoista nyt muutama vuosi jo vierähtänytEn ole, intissä jouduin lopettamaan kun määräsivät uimakerhoon. välillä vain tulee vieläkin jumalaton tupakanhimo niin se laantuu kun hieman muuta kautta ottaa nikotiinia
no on se niin makeaa että ihmekö tuo :heart:No kovat on himot jos vieläkin himottaa
En ole yhtään ihmetellyt miten 10-vuotta savuttomana ollut henkilö retkahtaa helposti uudelleen.No kovat on himot jos vieläkin himottaa vaikka inttiajoista nyt muutama vuosi jo vierähtänyt
samma häärMulla tulee pelkästä röökin hajustakin pää niin kipeeks et kierrän ne savut kaukaa.