moro, osta poro, osta kax tulee halvemmax :saint:Moro
moro, osta poro, osta kax tulee halvemmax :saint:Moro
eikö linnut vie niitäOn, se suolataan ja ripustetaan sitten ulos kuivumaan
niihin pannaan sen verran reippaasti suolaa ettei ne kelpaa linnuilleeikö linnut vie niitä
no hei, mieti nyt jos on eka kerta, ohjeet voi olla paikallaanonkohan niitä niin tumpeloita et tarviis olla ohjeet?
mä voisin ottaa johonkin alaselkään pepun yläpuolelle tai lapaluuhun tai olkapään taakseHyhhyh teitä mitä juttua..mie jos ottaisin tatskan niin se ois vaan joku pieni ja sievä
Yks päivä pohdiskelin tuota tatskahommaa, että mihin sen tatskan sit ottais..kun käsivarsiin, tuohon "hauiksen" kohtaan en ainakaan haluis, ne on niin karmeen näköset etten muutenkaan paljon hihattomissa kulje..Sama juttu jaloissa+et monessakin kohtaa on luut silleen pinnassa että sattuu.
Mietin sit että pehmeimmät kohdat mahtais olla peppu ja tissit, tosin niitäkään ei viittis ihan kelle vaan näytellä.
mutta entäs jos on näkökin heikentynytmeneppä tiiä mutta entäpä jos olis vanhuuttaan jo sen verran houriossa ettei enää muistu mieleen ilman muistutusta
joku horoskooppijuttu vois olla kansa kiva tatskanaSaatta mulla lukea latinaksi tuo oma horoskooppimerkki käsivarressa Siihen tottuu että on mustetta ihossa ja ei sitä erikseen sitten esittele huomaamattakaan.
Yleensä tehdään metallinen verkkohäkki mihin ne lihat laitetaan. Jos panee räystäälle roikkumaan saattaapi käydä tiainen nokimassa, mutta ne makaa äkkiä jalat oikosena hangella niin ei ole kauaa harmia.eikö linnut vie niitä
Mie hieman suunnitellut että kun kolmeviis tulee täyteen niin sitten lisää.joku horoskooppijuttu vois olla kansa kiva tatskana
jos ottais tatskan sit kun täyttää 40v :saint:
sama mielipide mullakinEen mittää joskus vaan törmänny sellasiin et tatuointeja kaikki paikat täynnä ja se ei ole enää nätin näköstä.mut mun mielipide vaan
olikos ruusu :xmas:oot hoksannu kun on oltu saman peiton alla?
no sit ei auta muu kuin antaa ohjeet suullisestimutta entäs jos on näkökin heikentynyt
seleväniihin pannaan sen verran reippaasti suolaa ettei ne kelpaa linnuille
voishan se olla hienon näköistä kun lihat roikkuu pyykkinarullaYleensä tehdään metallinen verkkohäkki mihin ne lihat laitetaan. Jos panee räystäälle roikkumaan saattaapi käydä tiainen nokimassa, mutta ne makaa äkkiä jalat oikosena hangella niin ei ole kauaa harmia.
Mitäs oot sitten aatellu laittaa?Mie hieman suunnitellut että kun kolmeviis tulee täyteen niin sitten lisää.
eli siis ihan just kohtaMie hieman suunnitellut että kun kolmeviis tulee täyteen niin sitten lisää.
eipä ne lihat välitä siitä missä ne roikkuu, kunhan vaan niihin käy ahavavoishan se olla hienon näköistä kun lihat roikkuu pyykkinarulla
tai sitten vain käsillä etsiäno sit ei auta muu kuin antaa ohjeet suullisesti
ja reippaalla äänellä jos sattuu olemaan kuulolaitteessa patterit sipissä
edit: vai meinaakko ulkonäköä?
Kolmen viikon päästäeli siis ihan just kohta
Arabiankielisen sananlaskun.Mitäs oot sitten aatellu laittaa?
noup, mutta mulla on hyvä muistiVai on se fami kurkkinut mun unikaverin peiton alle:kieh:
Pilleet tiiossa! kohta päästään syömään täykkäriä vai peräti loimulohtaKolmen viikon päästä
Arabiankielisen sananlaskun.
Mun kaveri lähetti tän saman tekstin mulle joku aika sitten....luen sen viestin aina välillä kun siis tekstarina tuli.Kolmen viikon päästä
Arabiankielisen sananlaskun.
Edit, selvennetään hieman että suomennettuna kutakuinkin näin. Parempi rakastaa ja menettää, kuin olla koskaan rakastamatta.