en oo ihan varmasiinä vaiheessa jos ei enää muista mitä pitäs tehdä niin sillon ei varmaan enää sitten tarviikkaan sellasia harrastaa...vai ootko eri mieltä?
vielä
en oo ihan varmasiinä vaiheessa jos ei enää muista mitä pitäs tehdä niin sillon ei varmaan enää sitten tarviikkaan sellasia harrastaa...vai ootko eri mieltä?
Ei mikään aatteellinen, lasten nimikirjaimet vain, mutta ne on niitä joita haluaa pitää omana tietonaTietysti tiesin
millanes tatska sul sit on jos ei kehtaa esitelläkkään ?
Hello LadyG :wave:hello :wave:
Nii ettei vielä oo ajankohtasta...siis et muisti pelaa.en oo ihan varma
vielä
no alakaa siinä olla aukkokohtia mutta ei onneksi sentään tolla kohdallaNii ettei vielä oo ajankohtasta...siis et muisti pelaa.
Sun pitää vain istua vieressä keittiön pöydällä niin kauan että läksyt on tehtyVoi taivas miten vaikeeta on tuon ekaluokkalaisen läksyjenteko..vetkuttelee vaikka mitä eikä osaa olevinaan mitään..tasantarkkaan siis osaa nuokin jutut, laskuus/viitsimättömyys vaan vaivaa ja siitä tulee kiukkua..keneenkähän tuokin tyttö on oikeen tullu?:ashamed:
P.S Pitäis käydä myytävää vaatetta ja muuta läpi, kuvata ja laittaa nettiin myyntiin..ei vaan jaksais..
Istuinkin. En tosin pöydällä vaan tuolilla (heh heh)..ärsytti vaan vähän sekin kun yks laittaa leikiks koko homman, laskee tahallaan väärin ja kirjottaa niin että kynästä katkee lyijy..Sun pitää vain istua vieressä keittiön pöydällä niin kauan että läksyt on tehty
Saatta mulla lukea latinaksi tuo oma horoskooppimerkki käsivarressa Siihen tottuu että on mustetta ihossa ja ei sitä erikseen sitten esittele huomaamattakaan....tatuoinnit on kyllä jees , joillekin ihmisille ne käy ihan älyttömän hyvinkin, osaavat "kantaa" niitä hyvin ja ovat löytäneet ne omimmat ihoansa somistamaan.
Mä voisin laitattaa vaikka oman horoskooppimerkkini käsivarteen (uuh, joo, hirveen pliisu ja tavallisen tylsä aihe, mutta niin olen minäkin ) ellen sitten väsäis jotain nimikirjainhässäkkää nuista mukuloista...sikäli mikäli sitten tatuoija sitä ollenkaan hyväksyisi.
Villitystä odotellessa...
Okei, eli teillä on tuollainen vaihe menossa En osaa auttaa sitten, ehkä se että on siinä läsnä ja ei kiinnitä temppuiluun huomiota vaan koittaa kehuskella aina kun tekee hyvin tehtävän.Istuinkin. En tosin pöydällä vaan tuolilla (heh heh)..ärsytti vaan vähän sekin kun yks laittaa leikiks koko homman, laskee tahallaan väärin ja kirjottaa niin että kynästä katkee lyijy..
no sitten ei oo vielä hätä kädessä jos sillä saralla kuitenkin muisti pelaa,kauhee se olis jos olis just pääsemässä asiaan ja muisti pätkäsis just siitä katki.no alakaa siinä olla aukkokohtia mutta ei onneksi sentään tolla kohdalla
Ai kauhee,miten paljon suhun on sitä mustetta lykätty.Saatta mulla lukea latinaksi tuo oma horoskooppimerkki käsivarressa Siihen tottuu että on mustetta ihossa ja ei sitä erikseen sitten esittele huomaamattakaan.
Ei ole paljoa, muutama vain tehtyAi kauhee,miten paljon suhun on sitä mustetta lykätty.
Vieläks meinaat lisää hankkia?Ei ole paljoa, muutama vain tehty
On tuo mielessä käynyt että josko muutamanVieläks meinaat lisää hankkia?
:OOn tuo mielessä käynyt että josko muutaman
Mitä kauhistelet
Een mittää joskus vaan törmänny sellasiin et tatuointeja kaikki paikat täynnä ja se ei ole enää nätin näköstä.mut mun mielipide vaanMitä kauhistelet
Juu,muistinkin et sulla on.mulla on vaan yks ja sekin aika pieni
mutta saa luvan piisata
Tytöllä on muutenkin vaikeeta tuo keskittymispuoli, tosin voi olla jo vähän tylsistymistäkin ilmassa...syksyllä kun nuo läksytkin sujui helpommin kun ekaluokan aloitti. No, aina se läksyjen teko vahditaan että tulis tehtyä.Okei, eli teillä on tuollainen vaihe menossa En osaa auttaa sitten, ehkä se että on siinä läsnä ja ei kiinnitä temppuiluun huomiota vaan koittaa kehuskella aina kun tekee hyvin tehtävän.
oot hoksannu kun on oltu saman peiton alla?Juu,muistinkin et sulla on.