The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Johan kevät tulee vauhdilla! Ensimmäiset isot vesilätäköt kotipihassa hyvin huolellisesti tutkittu :D - lopputuloksena hyvin litsis lätsitellyt tytönhupakko; haalari litimärkä vesipilareista huolimatta ja kengät kans :p...

Eli iltapäivästä saakin olla jo hyvin skarppina tässä omassa yllärikilleri- maauimalassamme :D

Se on maanantai jo kohta pulkassansa :O - ja ihmeen hyvin mennyt, maanantaiksi! Jeah! Toviottavasti teillä muillakin alkoi viikko hyvissä merkeissä :).

IhanaValo
Voi taivas miten vaikeeta on tuon ekaluokkalaisen läksyjenteko..vetkuttelee vaikka mitä eikä osaa olevinaan mitään..tasantarkkaan siis osaa nuokin jutut, laskuus/viitsimättömyys vaan vaivaa ja siitä tulee kiukkua..keneenkähän tuokin tyttö on oikeen tullu?:ashamed:

P.S Pitäis käydä myytävää vaatetta ja muuta läpi, kuvata ja laittaa nettiin myyntiin..ei vaan jaksais..:whistle:

...tatuoinnit on kyllä jees :p, joillekin ihmisille ne käy ihan älyttömän hyvinkin, osaavat "kantaa" niitä hyvin ja ovat löytäneet ne omimmat ihoansa somistamaan.

Mä voisin laitattaa vaikka oman horoskooppimerkkini käsivarteen (uuh, joo, hirveen pliisu ja tavallisen tylsä aihe, mutta niin olen minäkin :p) ellen sitten väsäis jotain nimikirjainhässäkkää nuista mukuloista...sikäli mikäli sitten tatuoija sitä ollenkaan hyväksyisi.

Villitystä odotellessa...

• Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Voi taivas miten vaikeeta on tuon ekaluokkalaisen läksyjenteko..vetkuttelee vaikka mitä eikä osaa olevinaan mitään..tasantarkkaan siis osaa nuokin jutut, laskuus/viitsimättömyys vaan vaivaa ja siitä tulee kiukkua..keneenkähän tuokin tyttö on oikeen tullu?:ashamed:

P.S Pitäis käydä myytävää vaatetta ja muuta läpi, kuvata ja laittaa nettiin myyntiin..ei vaan jaksais..:whistle:
Sun pitää vain istua vieressä keittiön pöydällä niin kauan että läksyt on tehty :)

Aries 78
...tatuoinnit on kyllä jees :p, joillekin ihmisille ne käy ihan älyttömän hyvinkin, osaavat "kantaa" niitä hyvin ja ovat löytäneet ne omimmat ihoansa somistamaan.

Mä voisin laitattaa vaikka oman horoskooppimerkkini käsivarteen (uuh, joo, hirveen pliisu ja tavallisen tylsä aihe, mutta niin olen minäkin :p) ellen sitten väsäis jotain nimikirjainhässäkkää nuista mukuloista...sikäli mikäli sitten tatuoija sitä ollenkaan hyväksyisi.

Villitystä odotellessa...
Saatta mulla lukea latinaksi tuo oma horoskooppimerkki käsivarressa :) Siihen tottuu että on mustetta ihossa ja ei sitä erikseen sitten esittele huomaamattakaan.

Aries 78
Istuinkin. En tosin pöydällä vaan tuolilla (heh heh)..ärsytti vaan vähän sekin kun yks laittaa leikiks koko homman, laskee tahallaan väärin ja kirjottaa niin että kynästä katkee lyijy..
Okei, eli teillä on tuollainen vaihe menossa :) En osaa auttaa sitten, ehkä se että on siinä läsnä ja ei kiinnitä temppuiluun huomiota vaan koittaa kehuskella aina kun tekee hyvin tehtävän.

IhanaValo
Okei, eli teillä on tuollainen vaihe menossa :) En osaa auttaa sitten, ehkä se että on siinä läsnä ja ei kiinnitä temppuiluun huomiota vaan koittaa kehuskella aina kun tekee hyvin tehtävän.
Tytöllä on muutenkin vaikeeta tuo keskittymispuoli, tosin voi olla jo vähän tylsistymistäkin ilmassa...syksyllä kun nuo läksytkin sujui helpommin kun ekaluokan aloitti. No, aina se läksyjen teko vahditaan että tulis tehtyä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä