Missä? :Okepsis nähty
Missä? :Okepsis nähty
Ei, kyllä Sansa on paaaaaaaaaljon ärsyttävämpiIhan ku mää siis
Mistäs tiiät miten ärsyttävä oon oikeessa elämässä? Koneella sentään voi miettiä kaks kertaa ennenku painaa entteriä, todielämässä ei saakkaan suuta kiinni ajoissaEi, kyllä Sansa on paaaaaaaaaljon ärsyttävämpi
enpä kommentoi tuohon suun kiinni pitämiseen mitnMistäs tiiät miten ärsyttävä oon oikeessa elämässä? Koneella sentään voi miettiä kaks kertaa ennenku painaa entteriä, todielämässä ei saakkaan suuta kiinni ajoissa
miun sängyn allaMissä? :O
No joo, mutta esim mun teini-iän sössäyksillä ei ollu ihan yhtä kauaskantosia seurauksia Mun mielestä se on niissä kirjoissa muuten vielä ärsyttävämpi...Ihan on kuin normi teini "minä tiedän parhaiten" ja perse eellä puuhun
Jaaaaaa, alko kiinnostaan myyttinen teiniaikaNo joo, mutta esim mun teini-iän sössäyksillä ei ollu ihan yhtä kauaskantosia seurauksia Mun mielestä se on niissä kirjoissa muuten vielä ärsyttävämpi...
Jokaisessa sarjassa ja elokuvassa on se "pahis" mutta kukaan ei ole koskaan ollut noin ärsyttävä kuin tuo pikkumulkku..Joo ja sit se Sansa Stark, kun se on niin hyväuskonen pikku pölijä! Ei kestä |O
Sanotaanko että kuningattareksi en oo ikinä ollu pääsemässä, mutta toisaalta isä on edelleen hengissä eikä velipojan ole tarvinnut lähteä sotimaan. Lose some, win some :saint:Jaaaaaa, alko kiinnostaan myyttinen teiniaika
Niin samaa mieltä!Jokaisessa sarjassa ja elokuvassa on se "pahis" mutta kukaan ei ole koskaan ollut noin ärsyttävä kuin tuo pikkumulkku..
vieläkö muistat nimenmulla on muute unikaverina 150cm pitkä pehmolelukrokotiili jonka sain 8-vuotiaana joululahjaksi. Annoin sille nimenkin joskus, ja huomasin tovi sitte että ruutis on irl saman niminen kun mun kroko. Voinko siis kuvitella meneväni ruutiksen viereen peiton alle
Muistan joo, mutta se ei oo palstakerrottavissavieläkö muistat nimen
huomenta :kiss:
juu, en mä sillä vaan noin muutenMuistan joo, mutta se ei oo palstakerrottavissa
Tuossa on myös yksi vittumainen pahismulkku, Mass Effect 3 -pelistäJokaisessa sarjassa ja elokuvassa on se "pahis" mutta kukaan ei ole koskaan ollut noin ärsyttävä kuin tuo pikkumulkku..
Mitä tykkäyksiä?tykkäyksiäkin on jo yli 20 000 :flower: