Kokemuksia Tutek Turran yhdistelmävaunuista?

• Viestiketjun aloittaja "-Iidy-"
  • Ensimmäinen viesti
"-Iidy-"
Ihastuin Babytown liikkeessä kyseisiin vaunuihin. En vain löydä mistään kokemuksia vaunuista, enkä uskalla ennen ostaa kun tietää kokemusta millaiset ovat käytössä.
Olis just sopivat meidän vaatimuksiin; kevyet, ei ison kokoiset. Ainut mikä epäilyttää on renkaat, ovat melko kapeat. Tosin vaatimukset ei ole kovat kun asutaan kaupungissa ja tullaan käyttämään paljon paikallisbusseja joten vaunujen on oltava suht pienet.

"Maiju"
Ihan samaa täällä mietitään. Ihastuin koko pakettiin baby townissa eikä hintakaan ollut törkeä. Olisi todella kiva kuulla mielipiteitä, enkä minäkään löydä netistä MITÄÄN kommenttia vaunuista...:( Myyjä sanoi että ovat keskieuroopassa suosittuja ja nyt on kuulemma mennyt hyvin kaupaksi...Että todennäköisesti muutkin liikkeet alkavat myymään..Mutta luottaako myyjän sanoihin vai ei...;) Meille tulossa jouluvauva ja niiden renkaiden pitäisi kuulemma hyvin soveltua loskaan ja lumeen...

"JK86"
Ostimme tänään Tutek Turran vaunut Babytown liikkeestä. Eihän ole vielä tullut kokeiltu miltä ovat käytössä sen enempää mutta kevyt työntää ja kuitenkin todella vankka! Oli toimitusaika 2 viikkoa mutta kaikki tulossa olevat vaaleaharmaat olivat jo varattuja joten ostettiin esitysvaunut! Ja olivat näköjään pari minuuttia myöhemmin menny toiselle odottavalle äidille, joten näyttää kyllä olevan suosittu malli ja olen itse kuullut pelkkää hyvää siitä!

"inksu"
Olin itse ostamassa ensiksi tutek turran vaunut, mutta päädyin ostamaan tutek ambero turkoosin väriset vaunut, 4kk olleet aktiivisessa käytössä ja voin suositella! Ei ole mitään valittamista. Ja valikoimassa niin ihania herkullisia värejä. Näillä vaunuilla on tullut paljon ihailuja ohikulkijoilta.

"Hei!"
ovat aivan ihanat!!
Meillä on ollut jo 2 emmaljungan yhdistelmät (edge duot ja ozone cityt citykopalla),
nyt uudelle tulokkaalle ostettiin nämä tutekin valkoiset nahkaiset vaunut.
Olin aivan myyty, kun näin nämä kyseiset kärryt babytownissa ja nyt kun niitä on päästy testaamaan, niin ovat kyllä ihan huiput!

liller
Helppo kulkea missä vain, meillä ollu 3 kk ja tykänny todella paljon! Nahkaa hoidetaan nahkanhoito tuotteilla niin pysyy hyvänä :) Hiukan isot tietty se rengas väli että kaupassa voi olla ahdasta!

liller2
Jatkoa vielä äsköiseen. On kevyet työntää, tavarakori alhaalla iso, eli mahtuu kauppa kassi ja painava sellainen. Metsässäki menty on sielläkin ihan kevyet isoijen renkaiden takia ;) Halvat ja hyvät, tietty jos isossa kaupungissa julkiselle liintelle kuten bussiin ehkä hiukan isot?

"pettynyt"
Todella pettynyt kyseisiin vaunuihin. Koppa vaihdettu kolme kertaa. Renkaissa ei pysy ilma ja tänään yksi rengas hajosi kokonaan. En olisi ostanut jos olisin tiennyt miten onnettoman huonolaatuiset ovat. Käytetty 2 kk ja taidetaan palauttaa. Nyt vaan sitten ollaan ilman vaunuja :(

"..."
Ostin nuo tutek amberot, värinä valkoinen nahka. Loistavasti pelittänyt, helppo pitää puhtaana, sopii maalle ja kaupunkiin, mahtuu helposti takakonttiin, helppo pistää kasaan. Meillä on myös adapterit ja maxi-cosin kaukalo noihin.

vierailija
Kestäneet meillä ainoina rattaina/vaunuina nyt 2vuotta. Yksi sisäkumi puhjennut, vaihdettiin uuteen.

Hoitolaukusta en oikein tykännyt, sitä käytettiin ehkä puoli vuotta.

Lumessa ja loskassa kulkee myös hyvin, asutaan alueella jossa tulee ihan kunnolla lunta.

vierailija
Ostin Tutek Torero-vaunut 2/2017. Olleet siis käytössä vuoden ja takuun piikkiin vaihdatettu ratasistuin jonka säätömekanismi oli rikki alunalkaenkin. Rungossa kasaantaitto-nappulat rikki. Lähtivät takasin tehtaalle korjattavaksi ja meni kuukausi että tulivat takaisin. Nyt katkesi lenkillä runko työntöaisan taittokohdasta. Taas korjaukseen, tällä kerta saavat sentään liikkeessä korjattua eli olen vain viikon ilman vaunuja.

Kauniit vaunut ja muuten ihanat, jos ei sitten vaan haittaa tuo jatkuva korjaaminen ja se että runko saattaa katketa kesken lenkkeilyn. Kahdella kaverilla samat vaunut joissa ei suurempia ongelmia, toki olleet käytössä vasta vähemmän aikaa, ei meilläkään ongelmia alkanut tulla vasta kuin vuoden (kevyen) käytön jälkeen. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ottaako riskin että omalle kohdalle osuu tällainen sunnuntaikappale.

vierailija
Ostin Tutek Torero-vaunut 2/2017. Olleet siis käytössä vuoden ja takuun piikkiin vaihdatettu ratasistuin jonka säätömekanismi oli rikki alunalkaenkin. Rungossa kasaantaitto-nappulat rikki. Lähtivät takasin tehtaalle korjattavaksi ja meni kuukausi että tulivat takaisin. Nyt katkesi lenkillä runko työntöaisan taittokohdasta. Taas korjaukseen, tällä kerta saavat sentään liikkeessä korjattua eli olen vain viikon ilman vaunuja.

Kauniit vaunut ja muuten ihanat, jos ei sitten vaan haittaa tuo jatkuva korjaaminen ja se että runko saattaa katketa kesken lenkkeilyn. Kahdella kaverilla samat vaunut joissa ei suurempia ongelmia, toki olleet käytössä vasta vähemmän aikaa, ei meilläkään ongelmia alkanut tulla vasta kuin vuoden (kevyen) käytön jälkeen. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ottaako riskin että omalle kohdalle osuu tällainen sunnuntaikappale.

Yhteistyössä