opcorn:nii no kun...
täytyy illalla mussuttaa =)Avaa nyt ihmeessä! mä mussutan niitä nytkin
opcorn:nii no kun...
täytyy illalla mussuttaa =)Avaa nyt ihmeessä! mä mussutan niitä nytkin
Noi on törkeen hyviäostin eilen pussillisen polly rockseja kun tinku niitä kehui ja on pitänyt ostaa jo aiemmin mut en ole muistanut
en kyllä vielä avannut pussia
kiva tietääNoi on törkeen hyviä
Mulla kyllä on mutta se on vain väärässä kohtaa :/hankalaa aina valita uikkaria kun ole ole täytettä omasta takaa :xmas:
miten voi olla väärässä kohtaaMulla kyllä on mutta se on vain väärässä kohtaa :/
kiva, pääset treenailee mä kans heilun lähes päivittäin tolla vehkeellä. Antaa kivasti motivaatiota kun näkee tuloksiakin syntyvänkiva tietää
mä kävin tänään hakeen stepperin
siinä on käsituet mukana ettei vaan pelkkä se lauta
No niin on perkele .no voihan hitto :hug:
aina jotain
.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...kiva, pääset treenailee mä kans heilun lähes päivittäin tolla vehkeellä. Antaa kivasti motivaatiota kun näkee tuloksiakin syntyvän
Peukutellaan, peukutellaanNo niin on perkele .
Hain kannuun polttoöljyä ja laitoin letkut siihen. Saas nähdä, kauanko imee...
Pitäkää nyt peukkuja, että pysyis talo lämpösenä =)
25e maksoi käytettynä.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...
No jestas sentään! Ootpas edukkaasti löytänyt . Ootkin ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa liikenteessä.25e maksoi käytettynä
tori.fi kautta
älä muuta sano : /Peukutellaan, peukutellaan
Mutta voi jestas sentään, sulla se aina sattuu ja tapahtuu ...eipähän käy elo tylsäksi ollenkaan!
ei munkaan tulis salille lähettyy niin toi vehje on oiva ratkaisu siihe mul on just toi crosstrainer mitä vehkeeksi kutsun tehokas on, 45min lähes joka päivä sillä plus vatsat erikseen.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...
:hug:...voimia ja jaksamista sinulle anoppilan reissullesi. Ei sinun tarvitse ratkaisujanne selitellä, yhdessätuumin kun sen olette tehneet ja sen ratkaisun hyväksi nähneet... Kuuntele vain sujuvasti, koville se varmasti ottaa anopillasikin - ei nuo erot ole mitään helppoja ratkaisuja lähipiirillekään.älä muuta sano : /
nyt sinne anoppilaan kuunteleen saarnaa erosta kuinka pitää yrittää jne opcorn:
yritetty on mutta kun ei niin ei : /
onneksi mies on kertonut jo niin ei tarvitse miettiä missä vaiheessa avataan suu
mukavaa päivää teille kaikille :kiss: :wave:
Sillä silmällä mäkin oon tommosta kattonu, että vois olla tehokas, kun rupeis säännöllisesti sitä vemputtamaan...tosin tiiä sitten mihin semmosen vitkuttimen sitten sijottaisin...pukkaisko se sitten jotain laajennusosiota jumppahuoneineen kaikkineen ...ei munkaan tulis salille lähettyy niin toi vehje on oiva ratkaisu siihe mul on just toi crosstrainer mitä vehkeeksi kutsun tehokas on, 45min lähes joka päivä sillä plus vatsat erikseen
Mulla on upea peppu, se vain on kasvanut tuohon eteenmiten voi olla väärässä kohtaa
vai tarkoititko peppua?
eikös sulla rintavarustustakin ole ihan kivasti
mulla vaan kananmunanpuolikkaat tai ehkä just kananmunat
Meil on kans tommonen stepperi, kuulostaa samalta kuin mitä Fami kirjotteli. Siin on ne astinosat ja sit semmoinen käsiosa.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...
Mä makaan sohvalla pentu mahan päällä ja herkuttelenJa mä tylsistyn yksin kotona.