The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..oih, mä olen taas niin hakenut ja ansainnut näitä vanhemmuuden kannuksiani, jotta! :D :saint: :snotty:

Eli nypin harmaita hiuksiani pois...

Metis - sä pohdiskelit, mitä tehdä keskimmäisen kanssa, kun vauva tulee taloon... Mukavaa odotusaikaa sinulle toivotan tässä välissä :), ihana asia :heart:... Sä itehän siinä olet sitä arkea pääsääntöisesti kuitenkin vissiin pyörittämässä, että miltä susta skenaariona tuntuisi, jos keskimmäinen olisi teidän kanssa kotona? Onko mimmonen persoonallisuus kyseessä? Miten teillä sijoittuu hänen kaverit, asuvatko lähellä, voisivatko tulla teille leikkimään, jos kotona olisi? Sanoit, ettet oikein lämpene srk:n kerhoille...onko teillä sitten avointa pk:ta siinä lähellä tai jotain muuta vastaavaa toimintaa, minne voisit mennä itsekin hakemaan aikuiskontakteja vauvankin kanssa?

Voithan sä vaikka tehdä ensalkuun niinkin, että katsotte esim. miten sujuu arki koko porukalla kotnona. jos se sitten tuntuu/vaikuttaa haasteelliselta, niin sitten laitat lapsen takaisin päiväkotiin - eli olet pitänyt ns. varalla sitä hänen paikkaansa etkä heti suinkaan irtisanonut. Arjen kulkemisesta kun ei etukäteen tiedä

Ja mitäs mies on mieltä asiasta? Vai onko mitään mieltä?

kiva, pääset treenailee :) mä kans heilun lähes päivittäin tolla vehkeellä. Antaa kivasti motivaatiota kun näkee tuloksiakin syntyvän :)
.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...:p

.munkin pitäs vissiin lähtee sijoittamaan johonkin hilavitkuttimeen :snotty:...kun en mä täältä hevonkusemasta minnekään salille pääse....mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...jotain crosstraineria oon mielessä pyöritellyt...:p
25e maksoi käytettynä :)

tori.fi kautta :)

Peukutellaan, peukutellaan :)

Mutta voi jestas sentään, sulla se aina sattuu ja tapahtuu :D...eipähän käy elo tylsäksi ollenkaan!
älä muuta sano : / :D

nyt sinne anoppilaan kuunteleen saarnaa erosta kuinka pitää yrittää jne :popcorn:
yritetty on mutta kun ei niin ei : /
onneksi mies on kertonut jo niin ei tarvitse miettiä missä vaiheessa avataan suu :)

mukavaa päivää teille kaikille :kiss: :wave:

Sangria
ei munkaan tulis salille lähettyy niin toi vehje on oiva ratkaisu siihe :D mul on just toi crosstrainer mitä vehkeeksi kutsun :Dtehokas on, 45min lähes joka päivä sillä plus vatsat erikseen :)

älä muuta sano : / :D

nyt sinne anoppilaan kuunteleen saarnaa erosta kuinka pitää yrittää jne :popcorn:
yritetty on mutta kun ei niin ei : /
onneksi mies on kertonut jo niin ei tarvitse miettiä missä vaiheessa avataan suu :)

mukavaa päivää teille kaikille :kiss: :wave:
:hug:...voimia ja jaksamista sinulle anoppilan reissullesi. Ei sinun tarvitse ratkaisujanne selitellä, yhdessätuumin kun sen olette tehneet ja sen ratkaisun hyväksi nähneet... Kuuntele vain sujuvasti, koville se varmasti ottaa anopillasikin - ei nuo erot ole mitään helppoja ratkaisuja lähipiirillekään.

Mukavaa päivää sinullekin :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
ei munkaan tulis salille lähettyy niin toi vehje on oiva ratkaisu siihe :D mul on just toi crosstrainer mitä vehkeeksi kutsun :Dtehokas on, 45min lähes joka päivä sillä plus vatsat erikseen :)
Sillä silmällä mäkin oon tommosta kattonu, että vois olla tehokas, kun rupeis säännöllisesti sitä vemputtamaan...tosin tiiä sitten mihin semmosen vitkuttimen sitten sijottaisin...pukkaisko se sitten jotain laajennusosiota jumppahuoneineen kaikkineen :p :D...

Sulla nyt onkin, Sangria, jumalainen vartalo jo ihan omasta takaa :p...että ihan kamalasti harjoitusta et suinkaan kaipaa, senkin herkkumuskerkkumus :kiss:...

Juuh, mutta se on mun osalta nyt pimpeli pom :D eli mä lähden ylilentoajelulle nuitten pikkutrullieni kanssa :wave:..

Isompi jo kävikin omilla lennoillansa ja kiesus sentään :O - onko noi immeiset ihan sekaisin, kun antavat tommosia palkkoja nyt yhdestä keväisestä askarrellusta oksasta ja onnen toivotuksesta?? Poika kun sai mun mieleeni aivan liian isot palkat...

Sokerihumalatiloja odotellessa päivän kekkuloita itsekullekin :D!

IhanaValo
Meil on kans tommonen stepperi, kuulostaa samalta kuin mitä Fami kirjotteli. Siin on ne astinosat ja sit semmoinen käsiosa :)
Crosstraineria oon miekin miettinyt mut semmonen vaatii isomman tilan ku mitä meil on..
Sit kun vaan sais itteensä niskasta kii sen verran että tulis vähän säännöllisemmin tuollakin stepperillä hitkuteltua..vois jotain auttaakin.Ehkä..:snotty:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä