Piti vaan varmistaaLähinnä tuota ylikasvanutta kultakalaa meinasin
Piti vaan varmistaaLähinnä tuota ylikasvanutta kultakalaa meinasin
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28239985:Sitä samaa vanhaa Paitsi et tajusin taas että parempi mun on olla sinkkuna ja kattella vaan miehiä omaksi silmäniloksi. ( jostain kumman syystä löydän semmosia jotka on lopulta ihan persiiseen työnnettyjä pavunalkuja )
juu juu.. naiset..Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240001:Piti vaan varmistaa
rauhallista koti-iltaa viettänyt lasten kanssaKiitos vaan suihkutoivotuksista - mukavat oli hetket.
Mitäs muille?
Ja pöh! :xmas:juu juu.. naiset..
mutta ei kai tuota miestä viitsisi paistaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240001:Piti vaan varmistaa
puh pah pöhAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240022:Ja pöh! :xmas:
Juu ei,saattaisi löytyä ihan muuta käyttöämutta ei kai tuota miestä viitsisi paistaa
Mun pikku-ukon suosikkejapuh pah pöh
nalle puh
Harmi kun mä olen varattu. No eih, omakehu ei saa haista.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28239985:Sitä samaa vanhaa Paitsi et tajusin taas että parempi mun on olla sinkkuna ja kattella vaan miehiä omaksi silmäniloksi. ( jostain kumman syystä löydän semmosia jotka on lopulta ihan persiiseen työnnettyjä pavunalkuja )
Tsih on aina hyvästärauhallista koti-iltaa viettänyt lasten kanssa
mies kaverillansa
nih ja toinen tsih
ainakin toisinaanTsih on aina hyvästä
Niin sitten joskus ajan kanssa, näinkin on ihan hyväHarmi kun mä olen varattu. No eih, omakehu ei saa haista.
Ei vaan, kyllä sä vielä kelpo miehen löydät.
jee jee.. miehet..juu juu.. naiset..
Mä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.ainakin toisinaan
tuo tsih ei vaan ole kovin hyvää : /
mutta eiköhän alas mene ja onneksi on vaan pieni tölkki
Hiljaa hyvä tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240054:Niin sitten joskus ajan kanssa, näinkin on ihan hyvä
Oon ainakin tutustunut ihaniin miehiin,joista on muodostunut mulle hyviäkin ystäviä. Toisaalta taas nyt suunnitelmissa kaikennäkösiä pieniä juttuja,joten ehkä parempi etten het kattelekaan miehiä "sillä silmällä"
HöhMielenkiintoista... Isossa erässä ostetaan isolla joukolla tavaraa ja minä maksan toimituskulut, kuljetusmaksut yms... Onpas reilu tasajako taas... Vaatinee huomenna vittumaisen puhelun!
No on kyllä. Ja tilaus tietenkin mun firman nimellä ja minä vielä c/o-vastaanottajana, että pakko se on maksaa. Täytyy aamulla soittaa ja esittää mielipide ja sanoa, että on muuten viimeinen tilaus, jos rahteja yms ei jaeta sillä neljällä... Vittu, mitä pellejä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240070:Höh
Inhottavaa tuommonen.
juu, muistankin että tykkäät enemmän viinasta ja lonkusta etkä niinkään kaljastaMä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.
Menee, juot yhdellä hörpyllä, jos ei muuten.
Ei,kun pitää silleen pikkasen vaan tissutellaMä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.
Menee, juot yhdellä hörpyllä, jos ei muuten.
juu, muistankin että tykkäät enemmän viinasta ja lonkusta etkä niinkään kaljasta
en mäkään kaljasta välitä tai sitten sen pitää olla ERITTÄIN kylmä
lonkkua mäkin yleensä juon, tuollaisenkin tänään Tuopin ääressä: Juomatestissä: Garage Hard Lemonade
ja siideriäkin joskus vaihtelun vuoksi
eihän nyt tölkillistä saa yhdellä kulauksella alas :O
Toki vätkyt sit menee vähän liiankin nopeesti mulla