The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28239985:
Sitä samaa vanhaa :D Paitsi et tajusin taas että parempi mun on olla sinkkuna ja kattella vaan miehiä omaksi silmäniloksi. ( jostain kumman syystä löydän semmosia jotka on lopulta ihan persiiseen työnnettyjä pavunalkuja ) :D
:(

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28239985:
Sitä samaa vanhaa :D Paitsi et tajusin taas että parempi mun on olla sinkkuna ja kattella vaan miehiä omaksi silmäniloksi. ( jostain kumman syystä löydän semmosia jotka on lopulta ihan persiiseen työnnettyjä pavunalkuja ) :D
Harmi kun mä olen varattu. ;) No eih, omakehu ei saa haista.
Ei vaan, kyllä sä vielä kelpo miehen löydät. ;)

Harmi kun mä olen varattu. ;) No eih, omakehu ei saa haista.
Ei vaan, kyllä sä vielä kelpo miehen löydät. ;)
Niin sitten joskus ajan kanssa, näinkin on ihan hyvä :D
Oon ainakin tutustunut ihaniin miehiin,joista on muodostunut mulle hyviäkin ystäviä. Toisaalta taas nyt suunnitelmissa kaikennäkösiä pieniä juttuja,joten ehkä parempi etten het kattelekaan miehiä "sillä silmällä" ;)

ainakin toisinaan :)
tuo tsih ei vaan ole kovin hyvää : /
mutta eiköhän alas mene ja onneksi on vaan pieni tölkki :D
Mä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.
Menee, juot yhdellä hörpyllä, jos ei muuten. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240054:
Niin sitten joskus ajan kanssa, näinkin on ihan hyvä :D
Oon ainakin tutustunut ihaniin miehiin,joista on muodostunut mulle hyviäkin ystäviä. Toisaalta taas nyt suunnitelmissa kaikennäkösiä pieniä juttuja,joten ehkä parempi etten het kattelekaan miehiä "sillä silmällä" ;)
Hiljaa hyvä tulee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28240070:
Höh :(

Inhottavaa tuommonen.
No on kyllä. Ja tilaus tietenkin mun firman nimellä ja minä vielä c/o-vastaanottajana, että pakko se on maksaa. Täytyy aamulla soittaa ja esittää mielipide ja sanoa, että on muuten viimeinen tilaus, jos rahteja yms ei jaeta sillä neljällä... Vittu, mitä pellejä.

Mä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.
juu, muistankin että tykkäät enemmän viinasta ja lonkusta etkä niinkään kaljasta :)
en mäkään kaljasta välitä tai sitten sen pitää olla ERITTÄIN kylmä

lonkkua mäkin yleensä juon, tuollaisenkin tänään Tuopin ääressä: Juomatestissä: Garage Hard Lemonade

ja siideriäkin joskus vaihtelun vuoksi :D

eihän nyt tölkillistä saa yhdellä kulauksella alas :O :D

Viimeksi muokattu:

juu, muistankin että tykkäät enemmän viinasta ja lonkusta etkä niinkään kaljasta :)
en mäkään kaljasta välitä tai sitten sen pitää olla ERITTÄIN kylmä

lonkkua mäkin yleensä juon, tuollaisenkin tänään Tuopin ääressä: Juomatestissä: Garage Hard Lemonade

ja siideriäkin joskus vaihtelun vuoksi :D

eihän nyt tölkillistä saa yhdellä kulauksella alas :O :D
Ei,kun pitää silleen pikkasen vaan tissutella :p

Toki vätkyt sit menee vähän liiankin nopeesti mulla :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä