M
MamaCool
Vieras
Siis oikeesti tämmösiä hihhulointeja on vaikka kuinka paljon. Sammuta valot tunniksi, älä osta mitään-päivä, autoton päivä jne... Musta tuntuu, ettänää kaikki on semmoisa juttuja että joku pieni osa porukasta haluu olla muka parempii ku muut. Oikeesti samaa hommaa se on ollu "aina" ja ei tää maailma siitä muutu. Joku ilmastonmuutoskin... Oikeesti täällähän on kylmempi ollu maaliskuussa kuin koskaan. Mun äiti sano, että öljy on ollu loppumassa jo 70-luvulta saakka.
Mää uskon, että ilmastonmuutos taitaa olla humpuukia. Ja jos ei oo, niin eiköhän tiedemiehet homman ratkase. Sama öljyssä sun muissa. Mä en ainakaan oikeesti piittaa noista jutuista yhtään, koska uskon että ne on humpuukia. Emmää silti tietenkään esim. heitä roskia luontoon ja muuten tee "väärää" mutta hössötys on ihan naurettavaa. Ja uskon että moni ajattelee aika samoin, muttei vaan kehtaa sanoo.
Mää uskon, että ilmastonmuutos taitaa olla humpuukia. Ja jos ei oo, niin eiköhän tiedemiehet homman ratkase. Sama öljyssä sun muissa. Mä en ainakaan oikeesti piittaa noista jutuista yhtään, koska uskon että ne on humpuukia. Emmää silti tietenkään esim. heitä roskia luontoon ja muuten tee "väärää" mutta hössötys on ihan naurettavaa. Ja uskon että moni ajattelee aika samoin, muttei vaan kehtaa sanoo.