The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää.. Sumpit pihisee ja päiväkahvin aika :p

Pappa on päässy kotiin, mitää ei ollu löytyny käyrissä, eikä muissakaan kokeissa, joten saamme huokasta nyt helpotuksesta :)

Käytiin tossa pikaseen vapiksessa, ku mulla oli dödö loppu ja tuli taas tuhlailtua 60€ johonki, mut muistin sentään sen dödön ostaa kans :D

Oli pakko ostaa pari pikkusta söpöä bodya, ku mun sisko käynnistetään maanantaina, jos eivät nyt 2 vuorokauden aikana sitte ala syntymään.. On ne vauvanvaatteet vaan söpöjä :heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Iski tylsyys..aiemmin tosiaan siivottiin keittiön kaappeija, sit keitettiin kahvit ja nyt oonkin sit vaan ihmetelly että mitäs nyt. Ainiin, laitettiin myös rairuohoa kasvamaan :)

Iltapäivää! Tänään käyty mummulassa ja kaverilla ja ja ja... Muutenkin menty tukka putkella vähän joka puolella.
Illalla vielä yksi tapahtuma ja sitten onkin kello melkein puolen yön ja varmaan punkka kutsuu. Niin ja siivosinkin niin kuin kunnon YH-isän kuuluu. :D
Nyt pitäis jaksaa nostaa perse tästä tietokonetuolista ja lähteä käymään asioilla. Ja paperitöitäkin olis...

• Tykkää
Käyttekö te, muuten, mitenkä usein rimpsalla tai siis...no, jossain/missään? Elokuvissa, teatterissa, ulkona syömässä...jotain? Lifettämässä? Ilman lapsia?

Kun.

..no joo....
elokuvissa en muista koska olen viimeksi käynyt, syömässä yleensä silloin jos olen "viihteellä", teatterissa viimeksi joskus lapsena :D
viihteellä olen ollut viimeksi joulukuussa, seuraavan kerran suunnitellut meneväni kuukauden päästä

joten en kovin usein :D

Mie oon tullu siihen tulokseen että vaikka juhlimassa olis miten hauskaa, se seuraavan päivän olo (krapula) ei oo sen arvosta. Niin mietin tuossa että taijan alkaa välttelemään sitä krapulaa sit, opettelen juomaan silleen sivistyneesti sen pari ettei seuraavana päivänä sit oo kamala olo. (Tää ei nyt liittynyt mitenkään tähän, mut olihan tuossakin aiemmin puhetta pohdiskeluista:) )
mulle ei onneksi tule pahemmin krapulaa :)

:wave:

Kotona taas. Lähdinpä sitten merta edemmäs ostoksille mutta en kyllä löytänyt niitä mitä etsin:( tai olihan kyseisiä tavaroita mutta ei sellaisia mitkä olisin kelpuuttanut värin,koon tai mallin puolesta. Farkut ostin,vain huomatakseni kotona että ne ovat kokoa liian suuret,toki sovitin niitä mutta kun kädet täynnä sovitettavaa niin mukaan tarttui sitten väärä koko,enkä tarkistanut kokoa kasssalla niinkuin yleensä.No koska ovat kokoa suuremmat niin nehän mahtuu päälle,eivät kuitenkaan ole niin isot että roikkuisivat.Voisihan ne palauttaa mutta yksien housujen takia en lähde ajelemaan niin kauas.

Silmäniloakin oli toisessa kaupassa jonossa mun edellä,onneksi kassa sekoili jotain niin sai ihailla oikein pidemmän kaavan mukaan:p piristi kivasti kun siinä katteli ja hymyili. Harmi vaan kun ehti hypätä autoon ja lähteä...ihan niinkuin olisin kehannu mennä juttelee.

Leffaan meinasin et vois vaikka mennä mutta pah,mua mitkää Bondit kiinnosta. Mitäs sitä sitte keksis?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Iltapäivää! Tänään käyty mummulassa ja kaverilla ja ja ja... Muutenkin menty tukka putkella vähän joka puolella.
Illalla vielä yksi tapahtuma ja sitten onkin kello melkein puolen yön ja varmaan punkka kutsuu. Niin ja siivosinkin niin kuin kunnon YH-isän kuuluu. :D
Nyt pitäis jaksaa nostaa perse tästä tietokonetuolista ja lähteä käymään asioilla. Ja paperitöitäkin olis...
sinä se kyllä jaksat ja virtaa piisaa :D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Silmäniloakin oli toisessa kaupassa jonossa mun edellä,onneksi kassa sekoili jotain niin sai ihailla oikein pidemmän kaavan mukaan:p piristi kivasti kun siinä katteli ja hymyili. Harmi vaan kun ehti hypätä autoon ja lähteä...ihan niinkuin olisin kehannu mennä juttelee.

Leffaan meinasin et vois vaikka mennä mutta pah,mua mitkää Bondit kiinnosta. Mitäs sitä sitte keksis?

tuo on välillä kiva kun on silmäniloa :)

töissäkin käy joskus pari sellaista kivannäköistä vartijaa :saint:
ihan ole juttelemaankin heidän kanssaan päässyt :xmas:

no kohtahan sormuksetkin lähtee sormesta pois :whistle:

Viimeksi muokattu:

tuo on välillä kiva kun on silmäniloa :)

töissäkin käy joskus pari sellaista kivannäköistä vartijaa :saint:
ihan ole juttelemaankin heidän kanssaan päässyt :xmas:

no kohtahan sormuksetkin lähtee sormesta pois :whistle:
Tää tilanne kesti tosi kauan,kun piti jo soittaa toinen kassa paikalle kun jono oli toosi pitkä.Kattelin sitä jo kauppaan mentäessä kun samaan aikaa mentii ja sit päädyttii perätysten samaan jonoon. Sormustakaan en nähnyt:D tosin se nyt ei vielä mitään merkkaa ja saattohan sillä olla.Kai se varattu oli kun oli kasa suklaata sen ostoksissa että jos emännälle vei. Mutta silmänilo oli,ei mikään ylikomea vaan tavallisen näkönen mutta silti niin:snotty: :D

Pienestä se ilo on revittävä.

• Tykkää
Ai niin ja älkää missään nimessä menkö ja ostako Polly Rocks nameja! Petollisen hyviä:p Säännöistä poiketen ostin pussin ja voi juma kun veivät kielen mennessään:p pitää piilottaa se pussi ettei vedä kerralla kaikkea.

Ai niin ja älkää missään nimessä menkö ja ostako Polly Rocks nameja! Petollisen hyviä:p Säännöistä poiketen ostin pussin ja voi juma kun veivät kielen mennessään:p pitää piilottaa se pussi ettei vedä kerralla kaikkea.
unohtanut ihan ostaa ja maistaa :(
pitäisköhän myöhemmin käydä vielä lähikaupassa ja katsoa onko siellä :xmas:
yhden tai kaksi tsihiäkin voisi ostaa :D
jääkaapissa vain pari kaljaa :x

yksin kun iltaa vietän, tai no on lapset kotona, mies ei

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä