Raejuuston korvike?

  • Viestiketjun aloittaja Maidoton
  • Ensimmäinen viesti
Maidoton
Tarvis ideoita millä korvata raejuusto aamupuurosta ja välipala maitorahka? Tänään alkoi maidoton kuukausi, eikä aamupuuro maistu miltään ilman raejuustoa. Joo, mehukeitoilla voi korvata, mutta en oikein tykkää niistä. Ideoita, kiitos :) Mitä te laitatte aamupuuroon?
 
Maidoton
Miksi maidoton kuukausi? Mehukeittojakin on monenlaisia ja toki voit käyttää ihan marjoja.
Vauvan iho- ja mahavaivojen vuoksi kokeillaan maidotonta. Toki jos auttaa, niin sittenhän maidoton jatkuu koko imetyksen ajan. Mä olen aamupala vammainen (eli ihan hirveän työläs syödä aamuisin yhtään mitään), joten mikään vähänkin makea ei mene aamusta kurkusta alas.
 
Vauvan iho- ja mahavaivojen vuoksi kokeillaan maidotonta. Toki jos auttaa, niin sittenhän maidoton jatkuu koko imetyksen ajan. Mä olen aamupala vammainen (eli ihan hirveän työläs syödä aamuisin yhtään mitään), joten mikään vähänkin makea ei mene aamusta kurkusta alas.
Minä oon niin laiska laittamaan sen puuron, että oon syönyt pelkän mehukeiton ja reajuuston :D
 
"vieras"
En ole ikinä kuullut että joku laittaisi raejuustoa puuroon? Kuulostaa hyvin oudolta ja pahalta. Minä laitan raejuustoa salaattiin ja ruoan lisukkeeksi esim perunasoseen kylkeen.

Puuroon laitan voisilmän, joskus marjoja.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28236588]Jestas mikä hiilaripommi. Tavoitteena 2-tyypin diabetes?[/QUOTE]

:O Uskomaton ajattelu sulla. Ihan kuin hiilari olisi suurta myrkkyä. Tuskin kukaan 24/7 vetää ainoastaan hiilaria.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28236595]:O Uskomaton ajattelu sulla. Ihan kuin hiilari olisi suurta myrkkyä. Tuskin kukaan 24/7 vetää ainoastaan hiilaria.[/QUOTE]

Aamupuuro vetää verensokerit ja -rasvat tappiin heti aamusta. Riisihiutaleissa ei ole minkäänlaista ravintoarvoa eli ovat puhdasta myrkkyä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28236616]Riisihiutaleissa ei ole minkäänlaista ravintoarvoa eli ovat puhdasta myrkkyä.[/QUOTE]

Älä nyt viitsi liioitella. Myrkky on kuitenkin ihan vähän eri asia, eikö olekin? Myrkkyyn voi esimerkiksi kuolla.
 
vierailija
vierailija
Itte aina laittanut raejuustoa hernekeittoon. Myös yksi herkku on kuivahtaneet hernarin palaset pannupizzan päällä. Herneissä on paljon enemmän proteiinia kuin geenisoijissa, joten korvaa kinkun.
 

Yhteistyössä