Heippatirallaa! Tuosta Famin kasarilinkistä tuli mieleen, että kotoa löytyy vielä NMT-puhelin ja C-kasetteja. Noi puhelimet ei tietenkään enää toimi, mutta löytyy kuitenkin.
O_OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28233264:
Muih :kiss:Heippatirallaa! Tuosta Famin kasarilinkistä tuli mieleen, että kotoa löytyy vielä NMT-puhelin ja C-kasetteja. Noi puhelimet ei tietenkään enää toimi, mutta löytyy kuitenkin.
Mulla lähtee pojat viideltä ja sitten painelen hallille, uutta romua takakontti täynnä niin pääsee asentelemaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28233657:Oi, enää reilu tunti ja sit mä pääsen nukkumaan hetkeksi
Eikai sentäs:O mitä muka?!Kevät tekee tuloaan niin ihmisillä muutakin tekemistä
Jaa-aEikai sentäs:O mitä muka?!
Oi ku itekki pääsis pitkästä aikaa autojen kimppuu.. Kukakohan haluis ottaa mut apumieheks (naiseks)Mulla lähtee pojat viideltä ja sitten painelen hallille, uutta romua takakontti täynnä niin pääsee asentelemaan
tuu täältä mutkan kautta niin voin tulla sulle apuriksMulla lähtee pojat viideltä ja sitten painelen hallille, uutta romua takakontti täynnä niin pääsee asentelemaan
Hieman tulee mutkaa sieltä käydä hakemassa, muuten olisin voinutkintuu täältä mutkan kautta niin voin tulla sulle apuriks
Tekosyitä vaan no ei sitte:kieh:Hieman tulee mutkaa sieltä käydä hakemassa, muuten olisin voinutkin
okeiTekosyitä vaan no ei sitte:kieh:
On tuota tullu halleilla oltua ja montulla kattomassa kisoja ym että ihan on tuttua hommaa
Nyt otat iisisti siellä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28234072:Voi tutina ja vapina!! Oliko ihan pakko lyödä vielä rytmihärön tähän väsyn päälle. Josko yrittäs äkkiä tehä tenaville iltaruoan ja sitte menis maata niin lakkais tutina hetkeks toivon mukaan.
Ärsyttävän tuntusta ku hiki pukkaa pintaan ja kädet täräjää :headwall:
Mä lähen sitte ulos kun ei kerta apuriks kelvannu...*möh*okei
Ei tää vaarallista onneksi ole, ilkeetä kyllä. Pitää kyllä mennä maate het ku sellanen ajankohta tuleeNyt otat iisisti siellä :hug:
Ei se kelpaamisesta ole kiinni Moikka.Mä lähen sitte ulos kun ei kerta apuriks kelvannu...*möh*
Palataan....:wave: