en jaksa uskos että olisit yhtä hullu kuin mäMää oon hullu ku pullosta tullu.
en jaksa uskos että olisit yhtä hullu kuin mäMää oon hullu ku pullosta tullu.
siihen on nyt tyytyminenAi niin,muistan juu.No ei sitte ihan niin helposti käykkään.Sitte tarvii vaan riittää se mökkeily kun voi lapsetki ottaa mukaan.
:hug:siihen on nyt tyytyminen
nauttikaamme kirkasta
erämaakorpi ja KirkaMää taijan nyt painua pehkuihin että tuleeko ruutis nyt vai myöhemmin
voidaan sitte jatkaa kelasta tai vaihtoehtoisesti erämaakorpi asustelusta.
mutta nyt kissit ja halit ja hyvää yötä:kiss:
no just aattelin ehottaa sulle lusikointia, jos mä tulisin suhun... eikun sun luo kun sulla on puhtaat ja lakanat ja kaikki?Mää taijan nyt painua pehkuihin että tuleeko ruutis nyt vai myöhemmin
voidaan sitte jatkaa kelasta tai vaihtoehtoisesti erämaakorpi asustelusta.
mutta nyt kissit ja halit ja hyvää yötä:kiss:
Kirka - Hengaillaan - YouTubekirka on hyvä mutta oon niin itkupilli että ei vaan pysty noita herkempii kuuntelee,ainakaa yötä vasten.
puhtaat valkeat lakanatno just aattelin ehottaa sulle lusikointia, jos mä tulisin suhun... eikun sun luo kun sulla on puhtaat ja lakanat ja kaikki?
mulla oli nuoruusvuosina yks hullun kova Kirkafani ja opin silloin tykkään sen musasta
tullos vaan,mä meen jo.no just aattelin ehottaa sulle lusikointia, jos mä tulisin suhun... eikun sun luo kun sulla on puhtaat ja lakanat ja kaikki?
meen tinkun viekkuun nukuksimaan, öitä kaikille :kiss:tullos vaan,mä meen jo.
Vähitnään yhtä hullu, mutta ehkä vain eri tavalla.en jaksa uskos että olisit yhtä hullu kuin mä
ikävä juttu kun kuolimulla oli nuoruusvuosina yks hullun kova Kirkafani ja opin silloin tykkään sen musasta
on kyllä aivan huippu
:Ono just aattelin ehottaa sulle lusikointia, jos mä tulisin suhun... eikun sun suuhun kun sulla on puhtaat ja lakanat ja kaikki?
öitä sinnekin :kiss:meen tinkun viekkuun kuksimaan, öitä kaikille :kiss:
Kevät tekee tuloaan niin ihmisillä muutakin tekemistätäällä on illat melko hiljaisia nykyään, tai no on päivätkin
joskus saanut kahlata ainakin 10 sivua läpi, nyt hyvä jos 4
Mulla on ollut kiireitä ja päänvaivaa sen verran viime aikoina, jottei ole tänne ehtinyt.Kevät tekee tuloaan niin ihmisillä muutakin tekemistä
mikäs tekee olon haikeaksi : /Mä tuli vielä haikealla mielellä pyörähtämään täällä ennen nukkumaanmenoa
ilmeisesti näinkinKevät tekee tuloaan niin ihmisillä muutakin tekemistä