Hallitus rokottaa palstamammoja isosti: alkoholi, sähkö, karkit ja tupakka kallistuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voihan nenä:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi on Tallinna. Eipä alkoholinkulutukseni suurta ole, mutta periaatteen vuoksi annan nekin veroeurot mieluummin Viroon kuin suomalaisille sosialisteille. Luojan kiitos persut eivät ole vallassa, kaikkia veroja olisi korotettu vielä enemmän.

Alkoholia käytän tosi vähän, tupakkaa en lainkaan. Karkkia meillä kyllä syödään, mutta tuskin sen vero nousee niin paljon, että karkkia ei voisi ostaa.

Sähkön hinnan nousu kyllä harmittaa, kun asuu sähkölämmitteisessä asunnossa. Viime talvet ovat olleet niin kylmiä, että sähkö on maksanut paljon.

Tupakat tulee Venäjältä, alkoholia en juuri koskaan käytä muutenkaan, karkkia ostan jatkossa ainoastaan Ruotsista ja sähköä pitää säästää jatkossakin.

Näemmä Viron alkoholiverotus on Suomen veroprosentista vielä rankasti jäljessä, mutta veron suunta kaikissa maissa ylöspäin. Suomi näyttää pitävän alkoholiverotuksen kovuudessa ykkössijaa, mutta hyvä niin.

http://www.veronmaksajat.fi/fi-FI/tutkimuksetjatilastot/kulutusverotus/alkoholijuomavero/

Miten noi korotukset vaikuttaa ap mielestäsi ainoastaan palstamammojen elämään?
Harmittaa ainoastaa tuo sähkö mutta onneksi on omasta takaa paljon puuta ja tulisijoja
joiden avulla saa sähkölaskua pienemmäksi.

Pääministeri Katainen vieraili mielisairaalassa.

Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten pääministeri kulki. Kataisen ohittaessa potilasta tämä aina kumarsi ja sanoi:

- Hyvää päivää! Kiitos hyvästä hallituksesta, herra pääministeri!

Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:

- Hyvää päivää.

Katainen pysähtyi miehen eteen ja kysyi:

- Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvästä hallituksesta?

Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:

- Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja..

Yhteistyössä