The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hiphei:wave:

Täällähän on porukkaa ku rovaniemen markkinoilla paitsi en mä tiedä mite paljo siellä on porukkaa ja onko siellä ees mitään markkinoita:D. No,anyway. Kävin taas liikenteessä kävellen kun en uskaltanut autolla mennä ettei käsi rasitu,huomenna kuitenkin pitää töihin ajella ja koittaa miltä tuntuu. Ihan pirun kylmä tuuli vaikka aurinko lämmitti niin tuuli puri kyllä kasvoihin.
Rupee kyllä tökkii jo tää "jouten" olo ja huomenna tai pe sen näkee sitte mite käy,tuleeko saikkua lisää,ei kyllä houkuttas yhtään sellanen kun tuntuu et lusmuilee kun ei ole mikään tauti päällänsä et olis silleen kipee.
Moikkelis koikkelis :wave:!

Mikä sun kädessäs on :(? Toivottavasti ei mitään vakavampaa... Meillä taas vaihteeksi sairastupameininkiä, kuinkas muutenkaan kun ulkona paistaa aurinko ja kevtä tekee tuloaan, niin sisällähän sitä pitää kökkiä...vaikkakin siellä on riesana tuo kylmääkin kylmempi viima, mutta se tekee vain höpöä talven hangille :p...:D

Vilukattiseni, kylläpä sinä kuulostat taas tehokkaalta :kiss:

Mää en oo vielä ajatellu ees pölyjen pyyhintää, ikkunoista puhumattakaan :D Tuo aurinko se kyllä kaikki synnit paljastaa täällä kämpillä. No silti nytki vaan sohvalla notkun ja vasta pohdin pyykkien ripustamista. Tai ehkä kahvia :snotty:
:D - juuh, hetkittäinen miälenvikaisuus komponentti jyllää...luultavasti jää sujuvasti jälleen noihin listoihin tuo kaikki tekeminen, tuo kevät kun tahtoo sitten kuitenkin rynnistellä maisemiin semmoisella vauhdilla, että puolet jää väkisinkin tekemättä, kun ei millään jouda jokapaikassa vaikuttamaan...mutta hui hai, ei voi mittään.

Paitti että joo, noi ikkunat kyllä ihan oikeesti ahdistaa mutta sais tuo keli pikkasen paremmaksi joutaa, ennen kuin lähden lotraamaan niitä puhtaiksi....vain saadakseni huomata, että se olikin vain hetken hurmaa se puhtaana oleminen :D

Moikkelis koikkelis :wave:!

Mikä sun kädessäs on :(? Toivottavasti ei mitään vakavampaa... Meillä taas vaihteeksi sairastupameininkiä, kuinkas muutenkaan kun ulkona paistaa aurinko ja kevtä tekee tuloaan, niin sisällähän sitä pitää kökkiä...vaikkakin siellä on riesana tuo kylmääkin kylmempi viima, mutta se tekee vain höpöä talven hangille :p...:D
Jonkinsortin tulehdus kaiketi,käsi oli muutama päivä sitte ihan tulessa ja työterkka pisti saikulle et käsi saa lepoa eli mitään en sais sillä nyt tehdä mikä rasittaa. Huomenna töihin koittamaan ja jos rupee vaivaamaan ni sit lääkäriin ja saattaa tulla enempi saikkua jota en todellakaan halua,tää on niin puuduttavan tylsää|O

Jonkinsortin tulehdus kaiketi,käsi oli muutama päivä sitte ihan tulessa ja työterkka pisti saikulle et käsi saa lepoa eli mitään en sais sillä nyt tehdä mikä rasittaa. Huomenna töihin koittamaan ja jos rupee vaivaamaan ni sit lääkäriin ja saattaa tulla enempi saikkua jota en todellakaan halua,tää on niin puuduttavan tylsää|O
No voi vietävä sentään, onpas inhottavan kuuloinen juttu :hug:. Toivottavasti lepo olisi tehnyt tehtävänsä ja kyseessä olisikin ollut joku rasitusvamman poikanen... Sairastaminen on aina tylsää, varsinkin tuollainen, kun ei pääse tekemään just mitään, kun joutuu käsipuolikkaana olemaan...

IhanaValo
Ahistaa taas niin että kiukuttelen kaikille..tai no, valitettavasti perheelle eniten. Rahatilanne huolettaa hiukan, tosin helpotti vähän kun muistin että ens viikollahan on lapsilisäpäivä :) Oikeen kunnon wt-mamma tääl..
Hammasremppa menossa, pari paikkausaikaa on sovittuna enkä oo varma paljon niihin menee. Kallistahan se on mut jospa ne sit jaksais hoitaa paremmin.
Ja mies on joutunu käymään fysioterapiassakin selkänsä kans niin sinnekin menee rahaa..ylimäärämenoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aries 78
Ahistaa taas niin että kiukuttelen kaikille..tai no, valitettavasti perheelle eniten. Rahatilanne huolettaa hiukan, tosin helpotti vähän kun muistin että ens viikollahan on lapsilisäpäivä :) Oikeen kunnon wt-mamma tääl..
Hammasremppa menossa, pari paikkausaikaa on sovittuna enkä oo varma paljon niihin menee. Kallistahan se on mut jospa ne sit jaksais hoitaa paremmin.
Tuleva tiistai helpottaa tuota pääsiäisen viettoa kummasti itelläkin :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja mies on joutunu käymään fysioterapiassakin selkänsä kans niin sinnekin menee rahaa..ylimäärämenoja.
:hug:....raha on se välttämätön paha, mitä ilman ei tule toimeen mutta toisaalta onneksi se ei ihan vielä kaikkia arvoja määrittele :)

Hampilakäynnit on kyllä hallaa kukkarolle mutta toisaalta mieluusti mä sinne noi vähäiset ropposeni laitan ja huollan purukalustoani, kuin että siinä säästäisin.

..vaikka mulla on tahtonut olla huonona tapana jättää siellä asioiminen retuperälle :snotty:..jos nyt viimein oisin asiassa viisastunut :).

No voi vietävä sentään, onpas inhottavan kuuloinen juttu :hug:. Toivottavasti lepo olisi tehnyt tehtävänsä ja kyseessä olisikin ollut joku rasitusvamman poikanen... Sairastaminen on aina tylsää, varsinkin tuollainen, kun ei pääse tekemään just mitään, kun joutuu käsipuolikkaana olemaan...

On se ehkä pikkusen helpottanut ottaen huomioon mitä se oli ma-su ,eilen illalla rupes sitte särkee taas,mut saa nähä kun menee töihin koittamaan et alkaako sama alusta kun rasitusta tulee.

Kyllä ei tarvis mitään pääsiäistä taas tulla,ei mua kiinnosta itekseni täällä olla ja kun minnekkään oikeen voi lähteekkään. Että voi pääsiäismuna vaan:kieh:
:hug:...ei sulla ole siinä hollilla hyvää ystävää, jonka kanssa taittaisitte juhlapyhän päivät?

Meillä se tulee menemään melko varmasti pääsiäispupuhurmoksessa...herätetään henkiin meikäläisen ikivanha karvareuhka - siis mun karvahattu, toim.huom!! :p - mihin se pupunen sitten jättää yllärikillerit ja ihan vaan nautitaan yhdessä olosta ja hyvästä ruuasta...ja - siitä sitten alkaakin miehellä viikon loma :O...

..mitenhän on, pukkaakohan yhdessäolonstressiä :snotty:...äkkisiltään....:D

WTF??? Mihin mun viesti hävis :O...niin pitkästi tinkuliinille vastasin....

Uutta yritystä kehiin siis...

:hug:...ei sulla sattuisi olemaan hyvällä hollilla ystävää, kenenkä kanssa taittaisitte ko. juhlapyhien peistä?

Meillä mennee ko. juhla perinteisissä merkeissä eli herkkuhurmoksessa :snotty:...herätetään henkiin mun vanha karvareuhka - ja kyse on sitten mun talvihatusta, toim.huom.!!! - mihin pääsiäispupu sitten jemmaa yllärikillereitään :p...ja nautitaan yhdessäolosta ja hyvästä ruuasta...

Ja sitten sujuvasti siihen jatkoksi tulis miehen viikon loma :O

...tuleekohan sopeutumisvaikeuksia, kun näkis miestä ihan viikon joka päivänä :snotty: ....:D

ARGH!!!!...mun kone taas sekoilee, joten tulikin sitten tuplaviestinä :p....voi kärsikää ja kestäkää mua nyt :D!

Viimeksi muokattu:
...ääääh...meijen keskimmäinen tippuu ihan silmissä taudinkurimukseen :(...reppana on kääriytynyt peittonsa sisään hytisemään...kuume nousussa....

Mistä hitosta vielä kehtaa pukata ihan ihmeellisiä räkiksiä??! Joutas jo loppumaan sujuvasti...

IhanaValo
:hug:....raha on se välttämätön paha, mitä ilman ei tule toimeen mutta toisaalta onneksi se ei ihan vielä kaikkia arvoja määrittele :)
Näinhän se on.
Eiköhän nää asiat taas jotenkin lutviudu, melkein toivon et pääsisin nopsaan sinne h-lääkäriin ja maksamaan sen laskun ees pois:) Harvoin toivoo pääsevänsä tonne.

ja paranemisia:hug:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
:hug:...ei sulla ole siinä hollilla hyvää ystävää, jonka kanssa taittaisitte juhlapyhän päivät?

Meillä se tulee menemään melko varmasti pääsiäispupuhurmoksessa...herätetään henkiin meikäläisen ikivanha karvareuhka - siis mun karvahattu, toim.huom!! :p - mihin se pupunen sitten jättää yllärikillerit ja ihan vaan nautitaan yhdessä olosta ja hyvästä ruuasta...ja - siitä sitten alkaakin miehellä viikon loma :O...

..mitenhän on, pukkaakohan yhdessäolonstressiä :snotty:...äkkisiltään....:D
No joo on mutta en mä osaa jotenkin ajatella tuppaavani toisten pyhänviettoihin. ja kai se siinä menee,hörpin sitten vaikka itekseni valkkaria ja tuijotan jotain leffaa tms. Pääsiäinen nyt vielä suht neutraali mutta juhannus sitten onkin taas pala purtavaksi ,onneksi siihen nyt kuitenkin on hetki aikaa niin ei tarvitse vielä surra sitä.

No joo on mutta en mä osaa jotenkin ajatella tuppaavani toisten pyhänviettoihin. ja kai se siinä menee,hörpin sitten vaikka itekseni valkkaria ja tuijotan jotain leffaa tms. Pääsiäinen nyt vielä suht neutraali mutta juhannus sitten onkin taas pala purtavaksi ,onneksi siihen nyt kuitenkin on hetki aikaa niin ei tarvitse vielä surra sitä.
Varustaudut sitten vaan kunnolla nuihin pääsiäispyhiin...hommaat itellesi ihanaa ruokaa ja herkkuja ja todellakin jotain leffantynkää tai jos olet kirjaihmisiä, niin hyvä kirja jollei parikin päiviä pois kuleksimaan...

Ja tietty armotonta palstailua!!! :)

..ja tuskinpa ystäväsi pitäisi läsnäoloasi tuppaantumisena :hug:...mutta ymmärrän kyllä pointtisi.

Varustaudut sitten vaan kunnolla nuihin pääsiäispyhiin...hommaat itellesi ihanaa ruokaa ja herkkuja ja todellakin jotain leffantynkää tai jos olet kirjaihmisiä, niin hyvä kirja jollei parikin päiviä pois kuleksimaan...

Ja tietty armotonta palstailua!!! :)

..ja tuskinpa ystäväsi pitäisi läsnäoloasi tuppaantumisena :hug:...mutta ymmärrän kyllä pointtisi.
:LOL: Eihän täällä ketään pyhinä ole kun te ootte syömässä pikkukaritsaa.

:LOL: Eihän täällä ketään pyhinä ole kun te ootte syömässä pikkukaritsaa.
..äläs nyt, kyllä tänne eksyy väkisinkin sulattelemaan ittiäsä, joten sori vaan - ei onnistu se itekseen märehtiminen :hug:...:)

Mä en muuten mitään lammasta tee! Saa melkolailla maa tärähtää, että erehdyn ko. lihaan koskemaan pitkällä tikullakaan, vaikka niin tuntuu kaikki ihmiset kovin sitä kehuvan. Meillä mennään kalalla - sitä pitää olla paljon :p!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä