The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Kävimme sit vähän kaupungilla miehen tilipäivän kunniaks..:) Mie ostin paidan itelleni ja mies vaan shampoon vaikka sen piti tuhlailla. :)
No, tarjos se sit ruuan Subwaylta :D

kahvikirahvi
sitte älä sorru noihin 220 energiaan tai marketenergiaan, net on sutkeja
Ny on vissiin vattenfall, ja mun mielestä se on ollu suht edullinen kun ei oo kolmelta kuukaudelta kun 40-50e, ja kolme ihmistä kuluttamassa. Ja aikana ennen kun pp alkoi kattomaan muumeja, eli kotiteatteri oli kokonaan lähes kokonaan pois käytöstä niin oli välillä kolmenkin kympin luokkaa. Ei paha mun mielestä.

Ny on vissiin vattenfall, ja mun mielestä se on ollu suht edullinen kun ei oo kolmelta kuukaudelta kun 40-50e, ja kolme ihmistä kuluttamassa. Ja aikana ennen kun pp alkoi kattomaan muumeja, eli kotiteatteri oli kokonaan lähes kokonaan pois käytöstä niin oli välillä kolmenkin kympin luokkaa. Ei paha mun mielestä.
sulla taitaakin olla niin pieni sähkönkulutus että ei sitä kilpailuttamalla synny juuri säästöä

Hällöy ihanaiset :wave:!

On se tuo aurinko vaan niin ihana :heart:...joskin myös aika armoton :kieh:...niin on ikkunat liakisina, että oikein ilettää...

Mä oikein ahkerana sitten listasin tässä, mitä kaikkee ja kuinka paljon sitä pitäs hoksata tehdä kevään aikana tuolla pihamaalla ja tuvassa jajajaja...:p...puoliksi suunniteltu jne. :)

..ja anteeksi, mä oon ollut ihan vimpan päälle huono ketjuilija viime aikoina :ashamed:...mutta en suinkaan ole teitä unohtanut :kiss:...

:vampire:

Sudareiden kans yhteisvastuukeräys tuolla torilla :) Tiä vaikka tuttuja bongais ;)
On teillä kiva keli ainakin...tai siis mä niin oletan, että sielläkin sanikka paistaa :). Oikein tuottoisaa keräystä teille!

Meijän sudari on ollut potevana ja manaili, kun ei päässyt tällä viikolla kokoontumiseen. Onkin muuten ihana juttu, kuinka kiinnostunut poika onkaan tuosta toiminnasta - mä kannatan kyllä sitä lämpimästi :). Ja vallankin, kun on saanut siihen miehenkin osallistumaan, niin heillä on siinä semmoista yhteistä harrastetoimintaa samalla (sen mitä mies nyt sinne loppujen lopuksi ehtii läsnäolollaan kunnioittamaan :p)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Hirvee säätäminen taas. Kuolen varmaan stressiin. Aina kun saa yhden asian hoidettua, tulee kymmenen lisää mitä pitää tajuta hoitaa -_-
..hengitä oikein syvään...pidätä hengitystä..pidätä pidätä pidätä..ja puhalla keuhkot tyhjäksi...ja hengitä uudestaan syvään ja...

Älä suotta stressaa - paraskin sanomaan :D - mutta kun se ei kannata. Asiat kyllä etenevät ihan sillä normaalisetilläkin. Toisaalta - jos taas ei olis mitään, mitä säätäis ja sörkkis, niin tylsäähän sekin olis.

Sitäpaitsi - sä niin klaaraat kaikki tiukatkin tilanteet :)!

Hiphei:wave:

Täällähän on porukkaa ku rovaniemen markkinoilla paitsi en mä tiedä mite paljo siellä on porukkaa ja onko siellä ees mitään markkinoita:D. No,anyway. Kävin taas liikenteessä kävellen kun en uskaltanut autolla mennä ettei käsi rasitu,huomenna kuitenkin pitää töihin ajella ja koittaa miltä tuntuu. Ihan pirun kylmä tuuli vaikka aurinko lämmitti niin tuuli puri kyllä kasvoihin.
Rupee kyllä tökkii jo tää "jouten" olo ja huomenna tai pe sen näkee sitte mite käy,tuleeko saikkua lisää,ei kyllä houkuttas yhtään sellanen kun tuntuu et lusmuilee kun ei ole mikään tauti päällänsä et olis silleen kipee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä