muista kilpailuttaa sähköt myösJa soittelen kilpailuttamalla vakuutusmaksuja.
muista kilpailuttaa sähköt myösJa soittelen kilpailuttamalla vakuutusmaksuja.
sitte älä sorru noihin 220 energiaan tai marketenergiaan, net on sutkejaNii joo hyvä ku sanoit tosta sähköstä..... Sitä en ollu vielä ajatellutkaan.
Ny on vissiin vattenfall, ja mun mielestä se on ollu suht edullinen kun ei oo kolmelta kuukaudelta kun 40-50e, ja kolme ihmistä kuluttamassa. Ja aikana ennen kun pp alkoi kattomaan muumeja, eli kotiteatteri oli kokonaan lähes kokonaan pois käytöstä niin oli välillä kolmenkin kympin luokkaa. Ei paha mun mielestä.sitte älä sorru noihin 220 energiaan tai marketenergiaan, net on sutkeja
sulla taitaakin olla niin pieni sähkönkulutus että ei sitä kilpailuttamalla synny juuri säästöäNy on vissiin vattenfall, ja mun mielestä se on ollu suht edullinen kun ei oo kolmelta kuukaudelta kun 40-50e, ja kolme ihmistä kuluttamassa. Ja aikana ennen kun pp alkoi kattomaan muumeja, eli kotiteatteri oli kokonaan lähes kokonaan pois käytöstä niin oli välillä kolmenkin kympin luokkaa. Ei paha mun mielestä.
Mää kuulun niihin hiirulaisiin jotka sulkee valot poistuessaan huoneesta ja suosii verhot auki luonnonvaloa kun sitä on saatavillasulla taitaakin olla niin pieni sähkönkulutus että ei sitä kilpailuttamalla synny juuri säästöä
Tiedätkö edes ketä tarkoitan?Joo on ne. Siks ne ei joudakaan palstailemaan.
Et taida tietää nyt kuitenkaan mutta jännähään tämä on näin sivusta seurata.Tottakai.
:kiss:Hellurei :wave:
Ja hellät tunteet :kiss:Hellurei :wave:
Tervehdys, saapi hetken hengähtää ja joutaa palstallakin käydä.Hellurei :wave:
Elä kuole :hug: *lähettää energiasäteitä*Hirvee säätäminen taas. Kuolen varmaan stressiin. Aina kun saa yhden asian hoidettua, tulee kymmenen lisää mitä pitää tajuta hoitaa -_-
On teillä kiva keli ainakin...tai siis mä niin oletan, että sielläkin sanikka paistaa . Oikein tuottoisaa keräystä teille!:vampire:
Sudareiden kans yhteisvastuukeräys tuolla torilla Tiä vaikka tuttuja bongais
..hengitä oikein syvään...pidätä hengitystä..pidätä pidätä pidätä..ja puhalla keuhkot tyhjäksi...ja hengitä uudestaan syvään ja...Hirvee säätäminen taas. Kuolen varmaan stressiin. Aina kun saa yhden asian hoidettua, tulee kymmenen lisää mitä pitää tajuta hoitaa -_-