The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Iltaa. En mä nyt tosissani niitä vippejä ota, omat rahat jotenkin vielä hallinnassa, mut sit on viä tuo mun nykynen yhen miehenpuolikkaan firma, jota pitäs pitää pystyssä.
Eiköhän tämä tästä.
No johan mun veikkonen on kerkeeväinen kaveri :snotty:

vakuutukset ei ole halpoja jos ei ole poonuksia
eikö näin?
Niin vissiin. Eikä ensiauton ostajalla semmosia olekaan. Ehe ehe.

Mite te pystytte mässyymään nameja harva se päivä?! mä kun syön jonkun patukan ni poden tunnon tuskia siitäkin...mussa ilmeisesti joku vika:| Nytkin yhtenä päivänä erehyin syömään ni johan tuli kauhee olo että pitikin mennä syömään.

Mite te pystytte mässyymään nameja harva se päivä?! mä kun syön jonkun patukan ni poden tunnon tuskia siitäkin...mussa ilmeisesti joku vika:| Nytkin yhtenä päivänä erehyin syömään ni johan tuli kauhee olo että pitikin mennä syömään.
Mää en juurikaan ota tunnon tuskia syömisistäni, se tuntuu jotenki ajanhaaskaukselta. Miksi se on susta niin kamalaa?

en mä syö joka päivä namia
koskahan olisin viimeksi syönyt, ai niin viikonlopppuna taisin syödä suklaata :D

Mää en juurikaan ota tunnon tuskia syömisistäni, se tuntuu jotenki ajanhaaskaukselta. Miksi se on susta niin kamalaa?
En mä tiedä,tuntuu vaan jälkikäteen inhalta,ei mulla mitään sellasta oloa ole et pitäs yrjötä ne ulos mutta ahdistaaa jos syön jotain namii hirveesti tai jotain rasvasta:x
Olin helmikuun herkuttomalla eli en syöny karkkeja/keksejä ym ja olo oli todella hyvä.
Mutta toisaalta mitä haittaakaa siitä on jos ei niin mässytä.

En mä tiedä,tuntuu vaan jälkikäteen inhalta,ei mulla mitään sellasta oloa ole et pitäs yrjötä ne ulos mutta ahdistaaa jos syön jotain namii hirveesti tai jotain rasvasta:x
Olin helmikuun herkuttomalla eli en syöny karkkeja/keksejä ym ja olo oli todella hyvä.
Mutta toisaalta mitä haittaakaa siitä on jos ei niin mässytä.
Siis siksikö kun ne on epäterveellisiä? Lihottavia? Eihän siinä mitään jos haluaa elää terveellisesti nii siitä vaan. Mut musta se et alkaa ihan ahdistaa, niin on vähän turhan vakavaa suhtautumista...

kahvikirahvi
Voi helposti, karkki on ihanaa! Mää en kyllä niin kauhean usein karkkia syö, mutta niitä vois kyl mässätä vaikka aamusta iltaan. Ja mulla ressi vaikuttaa ekana siihen et tulee syötyä huonosti, niin koitan repiä kaloreita herkuilla etten ihan kasaan kuihdu.

Seliseli, namit on vaan niiiiiin hyviä!

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä