Mitä kun tuntuu ettei ole rakkautta kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmm"

Vieras
Hassu otsikko, mutta..

Me ollaan miehen kanssa oltu naimisissa pari vuotta ja toinen lapsi tulossa. Kaikki vapaa-ajat vietetään yhdessä ja ollaan ns. parhaita ystäviä, eli kaikki jaetaan ja kaikesta jutellaan sekä mitä vain voimme tehdä yhdessä. Meillä on läheisyyttä joka päivä, pussailemme, halimme, makoilemme kiinni toisissamme, ja koskettelemme muutenkin jatkuvasti, mutta ei seksiä. Ei sitten ollenkaan. Mies haluaisi (ei pakota tai vänkää) mä haluaisin, mutta mitään ei tapahdu. Kun tulee "se" hetki, menen tai mies menee, lukkoon ja se vain sitten jää.

Jotenkin vain tuntuu kaikesta läheisyydestä huolimatta että meillä ei ole rakkautta.. Suuria tunteita kyllä ja arvostusta sekä läheisyyttä, mutta se RAKKAUS! Se intohimoinen rakkaus.. Mitenhän sitä voisi yrittää lisätä tai saada?

Olette olleet naimisissa pari vuotta, ilmeisesti leikki-ikäinen lapsi kotona ja odotat toista. Eiköhän se syy löydy ihan tästä. Arki tullut taloon ja pienten lasten kanssa arki on aika lailla hoivaavaa suorittamista. Siinä voi ihan fyysisesti väsyä. Oletan, että teillä nuo lämpimät tunteet kantavat tämän yli ja parin vuoden päästä onkin jo toiset kuviot, ehkä hieman intohimoakin taas suhteessa.

Olette olleet naimisissa pari vuotta, ilmeisesti leikki-ikäinen lapsi kotona ja odotat toista. Eiköhän se syy löydy ihan tästä. Arki tullut taloon ja pienten lasten kanssa arki on aika lailla hoivaavaa suorittamista. Siinä voi ihan fyysisesti väsyä. Oletan, että teillä nuo lämpimät tunteet kantavat tämän yli ja parin vuoden päästä onkin jo toiset kuviot, ehkä hieman intohimoakin taas suhteessa.

Meidän elämä ei ole niin paljon muuttunut lapsen tulon jälkeen.. Aina ollut sellaista leppoisaa kotielämää eikä olla väsyneitä, tuntuu vain että tää on lopullista.. Alkoi jo ennen lapsen syntymää. :S Intohimoa ns on, mutta ei suuressa määrin ja mä en vaan voi uskoa että se koskaan lisääntyisi ja se pelottaa.

[QUOTE="helmi";28211529]no sitten mennään pariterapiaan! Tai seksologille! googlella löytyy.

väestöliitolla on myös hyvät parisuhdetieto sivut![/QUOTE]

Hmm niin.. Mies lähtis ihan mielellään, mä oon se joka arastelee....

[QUOTE="Hmm";28211550]Hmm niin.. Mies lähtis ihan mielellään, mä oon se joka arastelee....[/QUOTE]

juu niin se meilläkin oli,minä hanansin! ja melkein koitui suhteemme tuhoksi..
Lapsille on niin tärkeää ehjä perhe että eikö sitä tee mitä vaan sen eteen että heillä on hyvä olla?

Yhteistyössä