Kertokaa miten kaikin tavoin teidän lapset ei koskaan huijaa eikä valehtele!

Kun omat lapsethan ei koskaan puhu palturia, ne on ne naapurin kakarat jotka sellasta harrastaa..

Tuli mieleen kun äsken keittiöstä kuului "kräks" ja heti perään "ei mikään mennyt rikki, ei tarvii tulla katsomaan!" :D

Mun kynttelikkö siellä makoili kymmenenä osana pitkin lattiaa.. Kysymykseen mitä ihmettä sää touhuat, tulee vastaus ku apteekin hyllyltä: "Se oli kissa"...

Muksut meni ulos ja sanoin et elkää sitte kenenkään luokse lähtekö vaan pysykää puistossa. (Naapurissa asuu mummoja jotka pitää mun lapsia syöttöporsaina). Tunnin päästä nää tulee ja pienempi huutaa jo ovella et me oltiin vaan pihalla ei muualla. Heti herää epäilys ja kysyin et missä te ette siis käyneet? Toinen huutaa et "ei käyty ainakaan missään sisällä" ja toinen säestää vieressä et "eikä syöty suklaata siellä!" :D

"vieras"
tosta kissan tiputtamisesta tuli mieleen..

on se kumma kun kissa tiputtaa 40 tuumasen tv tasolta alas, 6 vuotias poika jaksaa nostaa sen takaisin ylös tasolle juuri samaan kohtaan kuin se olikin (juu tiirailin ihan että missä menee pölyn rajat :D) mut kappas vaan, ruudun keskellä on ihan selvästi rumpukapulalla tehty jälki.. tv ruutu siis hajosi koska kissa tiputti sen :D

meillä
En muista enää mitä poika teki, mutta vastauksen muistan. Oli viikonloppu ja jotain tapahtui. Kun kysyin kuka sen teki, niin vastaus oli Toni. Hyvä muuten, mutta Toni oli hänen pph kaveri eikä lähimaillakaan. Ilmeisesti tämä Toni kaveri omasi yliluonnollisia kykyjä.

kissa se oli
[QUOTE="vieras";28199187]tosta kissan tiputtamisesta tuli mieleen..

on se kumma kun kissa tiputtaa 40 tuumasen tv tasolta alas, 6 vuotias poika jaksaa nostaa sen takaisin ylös tasolle juuri samaan kohtaan kuin se olikin (juu tiirailin ihan että missä menee pölyn rajat :D) mut kappas vaan, ruudun keskellä on ihan selvästi rumpukapulalla tehty jälki.. tv ruutu siis hajosi koska kissa tiputti sen :D[/QUOTE]

Etkö tajunnu et rumpukapula oli lattialla ja telkkari putoski sen päälle. Näin ollen hyvinkin mahdollista et kissan syy! :D

• Tykkää
Reactions: PiXX
Mulla on liki 6v kaksospojat. Sanotaanko vaikka Kalle ja Ville (nimet muutettu :LOL:). Aina kun jotain tapahtuu, Ville sanoo Kallen tehneen ja toisin päin! On ne ihania! Noista osaan kyllä melkein aina sanoa jo naaman (ilmeen) nähtyäni puhuvatko totta tai ei! Vielä...

"vieras"
Etkö tajunnu et rumpukapula oli lattialla ja telkkari putoski sen päälle. Näin ollen hyvinkin mahdollista et kissan syy! :D
just näin poika selitti vielä lisää kun kysyin miksi siinä on tollanen jälki :D ja kuulemma ihan kevyt tv:hän se on nostaa.. pojan kädet kun ei edes kunnolla yltä ympäri ;)

todellisuus menee jotakuinkin niin että on iltasella ennen nukkumaanmenoa leikkiny jotain taisteluleikkiä ja lyönyt joko vahingossa tai tahallaan rumpukapulalla tv:sen ;)

kävipä näin
Tästä on jo vuosia mutta.
Muistan kun lapseni leikki naapurin lapsen kanssa ja siihen asti kaikki hyvin kunnes tämä naapurin lapsi oli näyttänyt eräälle ihmiselle keskaria.
Minun lapseni siis ei näyttänyt ;)
Ei siinä, tokihan tämä tuli minun lapseni syyksi sillä olihan minun lapsi erityislapsi ;)
Kyseisen lapsen isä kävi sitten oventakana ja ei millään olisi minun kanssani halunnut jutella vaan halusi lapseni kanssa jutella KAHDEN? :O
ja tämä ei millään olisi suostunut että minä kuuntelen,
no pakkohan hänen oli suostua kun muuten en olisi antanut jutella lapselleni :D
Lopulta suostui ja keskustelu meni muistaakseni jokseenkin näin.
Kun meidän Pekka ei koskaan valehtele ja Pekka sanoi että ei muuten olisi näyttänyt keskaria mutta kun sinä Lassi pakotit, eikö sinulla ole käytöstapoja tai mitään?
Miksi sinä pakotat toisen noin rumiin tapoihin?
Siinä aikansa haukkui Lassia ja minä äitinä koetin siihen sanoa että eiköhän se teidän Pekka ole noi keskari jutut oppinut ihan päiväkodista sillä hän on minullekin monasti keskaria näyttänyt.
Vaan ei,
tästä isä kauhuissaan ja hyvä ettei nitroja esiin kaiva kun meidän Pekka ei valehtele ja kun meidän Pekka sanoo että teidän Lassi tämän on opettanut!
Koetin siihen sitten sanoa ettei ne lapset kyllä aina totta puhu ja osaa tarpeen tullen valehdella niin mitä tämän Pekan isä siihen :O
Kyllä minulla olisi paljon sinulle kerrottavaa teidän Lassin tekosista mutta kun olen luvannut Lassille etten kerro.
Kysyin tietenkin mitä ja eikö tullut aikuisena mieleen että minä huoltajana haluan ja minun kuuluu tietää jos jotakin tyhmää tekee, vaan ei ei ei.
Siinä vaiheessa oli likellä että en ihan kunnolla jo haukkunut tuota pikku Pekan isää että minkälainen kasvattaja hän kuvittelee olevansa :O

(nimet muutettu) Mutta voitte uskoa ettei naapurisopua enään juuri ollut kun heidän Pekan keskisormi vaiheeseen ei uskottu ja se oli siinä perheessä päätetty etä se oli meidän Lassin yllytyksestä noussut.
Mutta onneksi emme enään asu samassa talossa ;)

Yhteistyössä