Pelaatteko raha-automaateilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pellaaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pellaaaja

Vieras
Kuinkas paljon pelaatte raha-automaateilla? Entäs miehenne? Onko jollain lähipiirissäsi ongelmia tän suhteen?

Tarkotan semmosia automaatteja mitä on kaupoissa ja kioskeissa, kenties jossain myös on semmosia erillisiä pelitiloja. Mutta lotot ja muut ei kuulu tähän. Miten ootte pärjänny ja mikä on suosikkipelinne?

Meidän perheestä ei kukaan pelaa, mieskin suhtautuu hyvin kielteisesti kaikenlaisiin peleihin kuten esim. lotto. Meillä säästyy moneen muuhun perheeseen verrattuna hurjia summia vuositasolla kun emme syydä euroja moisiin. Ja kun katsoo markettien pelikoneella pelaavia, niin ovathan he yleensä aika säälittävän näköisiä muutenkin...

Minä pelaan aika usein kun käyn kaupassa. Laitan pikkukolikot sinne ja usein tuntuu osuvan. Pelaan hetken ja otan voitot. En koskaan tuplaa. Tai joskus ehkä kerran kun tulee pieni voitto. Pelaan siis Jokeripokeria ja sen sellaisia.

Mulla on muuten huono tuuri, mutta jotenkin ton mun oman kaupan kone tuntuu "tykkäävän" musta. Melkein aina tulee rahaa. Viime viikollakin kerran mulla oli 2,20e ja kaupasta lähdin 20 euron kanssa. Kiva oli sitten seuraavan päivän ostokset maksaa melkein kokonaan niillä :)

Niin että mää sanosin, että mää on tienannu tosta... Mies ei pelaa lainkaan, ainakaan tuolla. Joskus se pelas tietokoneella pokeria, mutta oli niin huono että lopetti. Nykyään joskus veikkaa jotain urheilua ja aina ne menee väärin. Oon sanonu että sen kannattais veikata toisin päin ni voittas mutta kun ei voi kuulemma pelata Suomee taikka Ilvestä vastaan.

[QUOTE="vieras";28195687]Meidän perheestä ei kukaan pelaa, mieskin suhtautuu hyvin kielteisesti kaikenlaisiin peleihin kuten esim. lotto. Meillä säästyy moneen muuhun perheeseen verrattuna hurjia summia vuositasolla kun emme syydä euroja moisiin. Ja kun katsoo markettien pelikoneella pelaavia, niin ovathan he yleensä aika säälittävän näköisiä muutenkin...[/QUOTE]

Jos olettamus olisi, että kaikki ihmiset pelaavat, paitsi te, voisi sanoa, että säästätte pelaamattomuudella, mutta kun niin ei ole, on outoa sanoa, että säästätte. Vähän kuin sanoisi, että säästämme hurjasti rahaa, kun emme tee maailmanympärysmatkaa, ai niin ei me olla aiottukaan tehdä...

Kuinkas paljon pelaatte raha-automaateilla? Entäs miehenne? Onko jollain lähipiirissäsi ongelmia tän suhteen?

Tarkotan semmosia automaatteja mitä on kaupoissa ja kioskeissa, kenties jossain myös on semmosia erillisiä pelitiloja. Mutta lotot ja muut ei kuulu tähän. Miten ootte pärjänny ja mikä on suosikkipelinne?

ja vaihdan kolikot...tyyliin. Hyvän tekeväisytteen ne sitten menee. Tiedän miten peli antaa ja miten ottaa.

[QUOTE="vieras";28195687]Meidän perheestä ei kukaan pelaa, mieskin suhtautuu hyvin kielteisesti kaikenlaisiin peleihin kuten esim. lotto. Meillä säästyy moneen muuhun perheeseen verrattuna hurjia summia vuositasolla kun emme syydä euroja moisiin. Ja kun katsoo markettien pelikoneella pelaavia, niin ovathan he yleensä aika säälittävän näköisiä muutenkin...[/QUOTE]

Ja säästätte muutenkin aika mukavasti, koska ette polta tupakkaa ettekä juo lainkaan alkoholia. Mistä muusta kaikesta te säästättekään!

Ite en pelaa juuri koskaan. Mies pelaa joskus kun odottelee tms...

[QUOTE="vieras";28195698]Jos olettamus olisi, että kaikki ihmiset pelaavat, paitsi te, voisi sanoa, että säästätte pelaamattomuudella, mutta kun niin ei ole, on outoa sanoa, että säästätte. Vähän kuin sanoisi, että säästämme hurjasti rahaa, kun emme tee maailmanympärysmatkaa, ai niin ei me olla aiottukaan tehdä...[/QUOTE]

VERRATTUNA niihin perheisiin, jossa lototaan, pelataan jotain nettipokeria, ostellaan arpoja, syydetään kolikot pelikoneisiin. KYLLÄ säästämme ne rahat. Jokainen voi laskea, montako euroa viikossa peleihin menee ja miettiä, jos vaikka ne samt raht laittaisi säästöön...Vuositasolla voidaan puhua ihan pikkupelaajallakin varmasti sadoista euroista, ellei jopa tuhansista.

[QUOTE="vieras";28195734]VERRATTUNA niihin perheisiin, jossa lototaan, pelataan jotain nettipokeria, ostellaan arpoja, syydetään kolikot pelikoneisiin. KYLLÄ säästämme ne rahat. Jokainen voi laskea, montako euroa viikossa peleihin menee ja miettiä, jos vaikka ne samt raht laittaisi säästöön...Vuositasolla voidaan puhua ihan pikkupelaajallakin varmasti sadoista euroista, ellei jopa tuhansista.[/QUOTE]

Onko teillä siis olemassa tili, jonne talletat ne rahat, joita et pelaa?

Ja säästätte muutenkin aika mukavasti, koska ette polta tupakkaa ettekä juo lainkaan alkoholia. Mistä muusta kaikesta te säästättekään!

Ite en pelaa juuri koskaan. Mies pelaa joskus kun odottelee tms...

No mistäs arvasit...Juu, ei todellakaan polteta eikä kyllä käytetä alkoakaan. Ilmankos meillä rahat riittävätkin ruhtinaallisesti kaikkeen kivaan ja luksukseen, vaikka vain mies töissä ja minä kotiäitinä jo 6 vuotta.

[QUOTE="vieras";28195740]Onko teillä siis olemassa tili, jonne talletat ne rahat, joita et pelaa?[/QUOTE]

Ihme saivartelija olet... Mutta itse asiassa meillä on säästötili, jonne kaikki ylimääräinen säästetään ja sieltä käytetään säännöllisin väliajoin kaikkeen mukavaan. Siellä on säästössä ne roposet, joita ei ole pistetty peleihin, ei ole tupruteltu savuna ilmaan tai kaadettu kurkusta alas.

[QUOTE="vieras";28195748]No mistäs arvasit...Juu, ei todellakaan polteta eikä kyllä käytetä alkoakaan. Ilmankos meillä rahat riittävätkin ruhtinaallisesti kaikkeen kivaan ja luksukseen, vaikka vain mies töissä ja minä kotiäitinä jo 6 vuotta.[/QUOTE]

Tässä sulle mitali, ole hyvä

images

___

Ja itse en pelaa automaateilla, mieskään tuskin. En silti koe, että se olisi jotain säästöä.

[QUOTE="vieras";28195754]Ihme saivartelija olet... Mutta itse asiassa meillä on säästötili, jonne kaikki ylimääräinen säästetään ja sieltä käytetään säännöllisin väliajoin kaikkeen mukavaan. Siellä on säästössä ne roposet, joita ei ole pistetty peleihin, ei ole tupruteltu savuna ilmaan tai kaadettu kurkusta alas.[/QUOTE]

mutta pakko sanoa mitä tuli mieleen kun luin. Olet naimisissa ja yhteinen tili....en jatka tiedän kun vaan tiedän...nähty koettu.

[QUOTE="vieras";28195748]No mistäs arvasit...Juu, ei todellakaan polteta eikä kyllä käytetä alkoakaan. Ilmankos meillä rahat riittävätkin ruhtinaallisesti kaikkeen kivaan ja luksukseen, vaikka vain mies töissä ja minä kotiäitinä jo 6 vuotta.[/QUOTE]

Kyllä tuollaisen saarnaavan ja ylemmyydentuntoisen kirjoituksen huomaa jo kaukaa. Ja siitä on helppo aistia loputkin. Mitäs muuten se kiva ja luksus sitten on mihin rahanne TÖRSÄÄTTE.

Niin mä en pelaa lainkaan, mutta emmä nyt tiedä että onko se pieni pelaaminen sen pahempi kuin vaikka se että ostelee kaikkia ihan turhia kapineita.

Kyllä tuollaisen saarnaavan ja ylemmyydentuntoisen kirjoituksen huomaa jo kaukaa. Ja siitä on helppo aistia loputkin. Mitäs muuten se kiva ja luksus sitten on mihin rahanne TÖRSÄÄTTE.

Niin mä en pelaa lainkaan, mutta emmä nyt tiedä että onko se pieni pelaaminen sen pahempi kuin vaikka se että ostelee kaikkia ihan turhia kapineita.

Noh, nyt esim. laitetaan viimeisen päälle uusi keittiö säästörahoilla. Mitä milloinkin. Niistä pikkuroposista kun oikeasti vuosien saatossa kasaantuu kivoja summia.