Laitetaan myös suosikkikoirarotuja pinoon! Joko sellainen minkä omistat, tai tykkäät muuten vaan.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä koiralla tarvii parta olla :D
Ehdottomasti! Ja mielellään otsis myös.

Itse asiassa nyt kun joku otti puheeksi, mun mielestäni bokserit ovat myös melko sympaattisia. Ne muutamat, joihin olen törmännyt, ovat olleet kaikki sellaisia hyväntahtoisia hössöttäjiä. Ainoana isona miinuksena pitäisin sitä kuolaamista, joka sotkee sitten kaikki ovenpielet ja housunlahkeet. Ja energiaa on kyllä minusta liikaa, mutta osaavan ihmisen käsissä ihan vekkuleita tyyppejä.

• Tykkää
Reactions: moekoe
Ehdottomasti! Ja mielellään otsis myös.

Itse asiassa nyt kun joku otti puheeksi, mun mielestäni bokserit ovat myös melko sympaattisia. Ne muutamat, joihin olen törmännyt, ovat olleet kaikki sellaisia hyväntahtoisia hössöttäjiä. Ainoana isona miinuksena pitäisin sitä kuolaamista, joka sotkee sitten kaikki ovenpielet ja housunlahkeet. Ja energiaa on kyllä minusta liikaa, mutta osaavan ihmisen käsissä ihan vekkuleita tyyppejä.
Joo, boksereita en laittanu listaan, kun sellaista en itselleni haluais, riittää, että veljellä niitä on. Tällä hetkellä kolme. On ne mukavia hömelöitä ja hyviä työkoiria, en mä sitä, mut ei hyvänen aika, mun huumori ei kestä päivää kauempaa :D

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
lapinporokoira

tsekinpaimenkoira

alaskanmalamuutti

hollanninpaimenkoira

garafianpaimenkoira

CsV

Suosikkejani on niin paljon, että tässä nyt ne upeimmat rodut :D
Muoks. Paria poikkeusta lukuunottamatta huomaan, että valtaosa suosikeistani on paimenkoiria. :O

"vieras"

Chihut on rakkaimpia, kouluttamattomina toki maanvaivoja niinkuin mikä tahansa rotu. Mutta älykkäitä, energisiä, uskollisia, touhottajia, aikast mukavuudenhaluisia, miellyttämisen haluisia. Eivät haise, eivät kuolaa, meidän chihu ei edes läähätä kuin ehkä kerran vuodessa. Inhoon koiran läähätystä..

Borderterrieri on toinen suosikki. Jos toisen koiran otamme niin ehdottomasti tälläinen <3 pieniä seurallisia touhottajia.

Suosikkirotuni on Amerikanpitbullterrieri. Myös Amerikanstaffordshirenterrieri, Staffordshirenbullterrieri ja Bullterrieri ovat ihania.

Harkitsin pitkään puhdasrotuista pitbullia, mutta muutamat kokeneet kasvattajat ovat lopettaneet kasvatuksen, koska koiria on niin paljon löytöeläintaloissa ja kehottavat ottamaan koiran sieltä. Aikani asiaa mietittyäni totesin, että mieluummin tosiaan annan kodin kodittomalle, joka oikeasti on sen tarpeessa. Meidän sohvalla on siis sitten sekarotuinen(luultavasti sekarotuinen), leveähymyinen ja lihaksikas raitapaita.

Viimeksi muokattu:
..
Mulle ainoa oikea on punainen irlanninsetteri:) Minun omat on olleet rauhallisia poikia eivätkä hauku kuin ulkona leikeissä.

Muutenkin lintukoirat jostain syystä miellyttää silmää, pystykorvista en niinkään välitä.

En voi sietää räkyttäviä piskejä ja tästä syystä suurin osa pikukoirista on minun mielestä inhottavia (ja niiden omistajat erityisesti)

"hanna"
meillä on kaksi venäjäntoyta, mutta mun suosikkirodut on silti irlanninsetteri, berninpaimenkoira ja saluki. Meidän koirat on kyllä tosi mukavia tyyppejä, mutta monet tuntemani toitsut on aika ärsyttäviä, johtuen lähinnä omistajistaan jotka ei anna koiriensa tehdä mitään koiramaista, mutta eivät myöskään oikein jaksa kouluttaa koiriaan.

Yhteistyössä