Ootteko olleet mukana orgioissa?

  • Viestiketjun aloittaja Hot79
  • Ensimmäinen viesti
Hot79
Ootteko olleet mukana jonkinlaisissa orgioissa? Järjestetyissä tai sponttaaneissa? Ja missä menee raja...

Itse vaan mietin, että opiskeluaikana olin joskus semmosissa bileissä jossa vedettiin useempana päivänä alkoholia (ja jotkut ehkä jotain muutakin). Aika villi meno siellä oli ja aika moni harrasti seksiä useemmankin ihmisen kanssa. Aika sponttaania menoahan se oli, mutta kaipa niitä jonkinsortin orgioina voi pitää...

Ja kyllä kesäfestareillakin on aikamoinen meno ollut joskus päällä. Munkin kaveri harrasti Juhannuksen aikana seksiä viiden eri miehen kanssa. Yksi kerroista oli 2 samaan aikaan. Ja jossain vaiheessa joku toinen tyttökin oli mukana...

Itte ooon ollut puolikiltti, mutta on sitä vähän itekkin tullut tuhmailtua...
 
X-files
[QUOTE="Male";28181737]Jos 3 miestä ja 1 nainen on orgiat niin sitten olen. Perus 2-1 ja 1-2 ei lasketa kai?[/QUOTE]

No oliko siellä miesten kesken mitään vai kohdistuiko kaikki siihen yhteen naiseen?

Ja mimmonen nainen tommoseen lähtee? Oliko maksullinen vai miten homma noin meni?

Ite en oo koskaan ollut orgioissa enkä kyllä haluiskaan. 1-1 riittää mulle. Maksimissaan vois olla 1-2 tai 2-1.
 
"Male"
Ei maksanut kuin taksin ja huippu doris! Osalle tuttu, osalle vieraampi. Sanoisinko että ei ollut homostelua mutta kyllähän samassa sängyssä yhden kimpussa peuhatessa sapelit väkisinkin kolisee!
 
"vieras"
[QUOTE="Male";28181778]Ei maksanut kuin taksin ja huippu doris! Osalle tuttu, osalle vieraampi. Sanoisinko että ei ollut homostelua mutta kyllähän samassa sängyssä yhden kimpussa peuhatessa sapelit väkisinkin kolisee![/QUOTE]

eikä muuten kolise
 
"MAN1"
[QUOTE="Male";28181778]Ei maksanut kuin taksin ja huippu doris! Osalle tuttu, osalle vieraampi. Sanoisinko että ei ollut homostelua mutta kyllähän samassa sängyssä yhden kimpussa peuhatessa sapelit väkisinkin kolisee![/QUOTE]

Ittellä kyllä lopahtais heti jos olisi pienikin homoeroottinen aspekti noissa touhuissa. Ehkä just ja jsut 1n-2m menettelis, mutta voi olla että ei... Kyllä siinä 3-1:ssä varmaan avittaa se, että miehissä on jotain salattuja tai vähemmän salattuja homoeroottisia mieltymyksiä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28181783]eikä muuten kolise[/QUOTE]

No sitten on aika vaatimattomat jöpöt kyseessä tai arkaa ja ujoa kiehnäämistä eri kulmissa.

Kamera käyntiin ja sekaan vaan!
 
Orgy70
Yllättävää että ei juuri kukaan oo tämmösiin osallistunut, ainoot vastaajatkin miehiä... Ilmeisesti orgioissa olleet naiset joko häpee niitä (kun miehille se on rehvastelun aihe) tai sitten nää orgianaiset sekoilee muilla palstoilla...
 
"vieras"
[QUOTE="Male";28181778]Ei maksanut kuin taksin ja huippu doris! Osalle tuttu, osalle vieraampi. Sanoisinko että ei ollut homostelua mutta kyllähän samassa sängyssä yhden kimpussa peuhatessa sapelit väkisinkin kolisee![/QUOTE]

No ei todellakaan kolise miesten välillä jos ei niin halua.
 
Olin nuorempana tosi pettynyt, kun Asterixissa roomalaisten orgioissa (mikä on kyllä asiavirhe -> roomalaisilla oli Bacchus ja bakkanaalit) ei tapahtunut mitään irstasta. :/
Mää niin lähtisin tommosiin juusto-orgioihin! Onks kellään fondue-pataa? Mieluiten jollain joka asuu järvenrannalla :LOL:


Ja siellä kyllä irstailtas kans, juuston seassa :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
vierailija
Ootteko olleet mukana jonkinlaisissa orgioissa? Järjestetyissä tai sponttaaneissa? Ja missä menee raja...

Itse vaan mietin, että opiskeluaikana olin joskus semmosissa bileissä jossa vedettiin useempana päivänä alkoholia (ja jotkut ehkä jotain muutakin). Aika villi meno siellä oli ja aika moni harrasti seksiä useemmankin ihmisen kanssa. Aika sponttaania menoahan se oli, mutta kaipa niitä jonkinsortin orgioina voi pitää...

Ja kyllä kesäfestareillakin on aikamoinen meno ollut joskus päällä. Munkin kaveri harrasti Juhannuksen aikana seksiä viiden eri miehen kanssa. Yksi kerroista oli 2 samaan aikaan. Ja jossain vaiheessa joku toinen tyttökin oli mukana...

Itte ooon ollut puolikiltti, mutta on sitä vähän itekkin tullut tuhmailtua...
Kyllä , olen 54 v nainen ja mieheni kanssa menimme kutsusta yhteen paikkaan missä järjestettiin orgiat . Naisia paikalla ei ollut kuin minun lisäksi yksi ja miehiä 16 , eikä koville jouduin mutta kyllä kaikki saivat pillua jotkut kaksikin kertaa . Seuraavana aamuna pillu oli kyllä kipeä . Niin huomasin kyllä että jotkut olivat ottaneet kortsun pois ja naineet paljaalla .
 
vierailija
Kyllä , olen 54 v nainen ja mieheni kanssa menimme kutsusta yhteen paikkaan missä järjestettiin orgiat . Naisia paikalla ei ollut kuin minun lisäksi yksi ja miehiä 16 , eikä koville jouduin mutta kyllä kaikki saivat pillua jotkut kaksikin kertaa . Seuraavana aamuna pillu oli kyllä kipeä . Niin huomasin kyllä että jotkut olivat ottaneet kortsun pois ja naineet paljaalla .
Ei järvi soutamalla kulu.
 
vierailija
Ei kyllä kiinnosta yhtään tommoinen touhu, mutta kaikki tavallaan. Mulle seksi liittyy niin vahvasti rakkauteen, että en voisi kuvitella panevani ventovieraiden kanssa. Mutta tiedän toki, että joillekin ihmisille seksi on seksiä eikä liity rakkauteen millään tavalla.
 

Yhteistyössä