T
"tuikkuli"
Vieras
Mulla on nyt todella hankala tilanne päällä. Olen hoitovapaalla ja tarkoituksena olis palata työelämään. Hain työpaikkaa ja pääsin haastatteluun ja nyt odottelen tietoa saanko paikan. Eipä siinä mitään, mutta tänään tein positiivisen raskaustestin ja nyt mietin mitä ihmettä teen, jos mulle soitetaan että sain sen työn. Pitääkö mun kertoa raskaudesta? Lain mukaan ei tietenkään tartte, mutta oonko ihan kuspää jos en kerro?
Tuo työsuhde tulis olemaan neljän kuukauden koeajan jälkeen toistaiseksi voimassaoleva.
Pitikin tulla tälläinen tilanne. Oon luonteeltani niin kiltti ja vastuuntuntoinen, että tunnen huonoa omaatuntoa jos en kerro. Toisaalta taas kertomatta jättäminen toisi taloudellista turvaa meille kuitenkin kesän yli.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja miten olette toimineet?
Tuo työsuhde tulis olemaan neljän kuukauden koeajan jälkeen toistaiseksi voimassaoleva.
Pitikin tulla tälläinen tilanne. Oon luonteeltani niin kiltti ja vastuuntuntoinen, että tunnen huonoa omaatuntoa jos en kerro. Toisaalta taas kertomatta jättäminen toisi taloudellista turvaa meille kuitenkin kesän yli.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja miten olette toimineet?