L
Lisää lohta?
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta kala-allergiaan sairastumisesta aikuisena?
Me syödään lohta viikoittain ja joka kerta mahani turpoaa ja alkaa armottomat ilmavaivat. Oireet ei näin keliaakikolle ja laktoosi-intoleranssiselle ole niin pahat, että edes olisin ajatellut minkään olevan vialla. Tänään tuli eka kertaa kuitenkin myös huono-olo. Niskassa on kutinaa ollut jo ehkä puolivuotta. Ei kutinaa muualla. Voisiko tämä kaikki liittyä kalaan...tonnikalasta öljyssä voin saada iho-oireita, esim. pieniä näppyjä suun ympärille...
Kukaan törmännyt samaan?
Me syödään lohta viikoittain ja joka kerta mahani turpoaa ja alkaa armottomat ilmavaivat. Oireet ei näin keliaakikolle ja laktoosi-intoleranssiselle ole niin pahat, että edes olisin ajatellut minkään olevan vialla. Tänään tuli eka kertaa kuitenkin myös huono-olo. Niskassa on kutinaa ollut jo ehkä puolivuotta. Ei kutinaa muualla. Voisiko tämä kaikki liittyä kalaan...tonnikalasta öljyssä voin saada iho-oireita, esim. pieniä näppyjä suun ympärille...
Kukaan törmännyt samaan?