HuOmenta !!

[QUOTE="vieras";28170179]Huamenta. Kohta töihin.

Miten se aamu voi olla kiiretön jos lähdet juoksemaan? Juokset kiireettömästi?[/QUOTE]

Kiireetön todellakin .
Ehtii rauhassa lähteä lenkille :D Eikä tarvitse kelloa kyttäillä. Voi juosta niiiin pitkän lenkin kun hyvältä tuntuu :)

Arkiaamuisin on mentävä lenkki kellon mukaan ;)

Päivää! Osa lehdistä oli myöhässä perskeles. Nyt sitten odotan kahvin tippumista, juon aamukaffet ja sitten yritän torkahtaa hetken. |O

Hyvää huomenta.Olo on melkein normaali; kiitos kortisonin ja kolmiolääkkeen eli osas se lääkäri jtn:D Sitä ei tiedä kauanko on vaikutusta, mutta nautin nyt niin kauan kuin voin, sillä oireisiinhan se vain auttaa, mutta ei paranna itse sairautta.

Huomenta!

Heräsin parin tunnin unien jälkeen pojan kitinään. Koko viikon unisaldo 10h :LOL: Mahdollisuus nukkumiseen ois vielä mut eipä enää meinaakkaan saada unesta kiinni.

Näyttäis et tulee mielettömän kiva lenkkikeli tännekin, aurinko alkaa ihan just paistamaan :heart:

[QUOTE="joo";28170215]Huomenta! Mikä sulla on, jos voi kysyy? Nimim rytmihäiriöistä kärsivä sairauslomalla.[/QUOTE]

Voi kysyä=) Ei mulla sen kummempi asia ole kuin selkäydinkanavan ahtauma, mikä aiheuttaa kipuja, selän väsymistä.Yhden tk lääkärin mielestä oireet eivät johdu ahtaumasta vaan jumissa olevasta lihaksesta.Teilas kirurgin lausunnon ja kokemuksen.Magneettikuvat otettu ja lausunto on että oireiden voidaan katsoa johtuvan selkäydinkanavan ahtaumasta.Aiheuttaa issiastyyppistä oireilua ja sit vähän muunkinlaisia.Istumatyötä teen nyt, mutta eilen kävin näyttämässä todistukset ja mulla on nyt sellanen aavistus että soppari ei enää jatku(sairaslomista johtuen), kun 3 viikon kuluttua loppuu.Tk lääkäri huusi mulle että miksi sinä tehdä istumatyö.Sinä olla ammatilta myyjä ja se olla paljon parempi selälle kuin istumatyö.

Viimeksi muokattu:
"mummo"
Taidan olla väärällä forkalla. Ei ole muita mummoja. Joka tapauksessa kaikille mukavaa päivää. Muistattehan, miten hyvää ulkoilma tekee mielelle ja ropalle. Minä yritän muistaa :)

[QUOTE="mummo";28170223]Taidan olla väärällä forkalla. Ei ole muita mummoja. Joka tapauksessa kaikille mukavaa päivää. Muistattehan, miten hyvää ulkoilma tekee mielelle ja ropalle. Minä yritän muistaa :)[/QUOTE]

Kyllä tänne mahtuu ihan kaikenikäiset;) Itselläkin alkaa ikää pikkuhiljaa olla lähempänä viittäkymmentä....no joo 45v tulee seuraavaksi mittariin:D

Viimeksi muokattu:
Voiku itteltäki löytyis intoa lähteä juoksemaan näin aamusta, tekisi niin hyvää!! :) Taidetaan
mennä koko perheen voimin koiran kanssa lenkille, kunhan on aamu saatu ensin kunnolla
käyntiin...

Hauskaa keväistä päivää kaikille!!! (=

Huomenta :wave:

Mun kuntoilu-urakka alkaa heti, kunhan tää tupakoimattomuus on vähän pidemmällä. Tiistaina ja keskiviikkona 2 tupakkaa, torstaina eikä perjantaina enää yhtään, enkä meinaa enää polttaakaan. :)

Kaunis ilma tulossa, me ollaan lähdössä lasten kanssa kattomaan titi-nalle konserttia tänää :)

Yhteistyössä