No tulihan se YLEn gallup vihdoin ja viimein. Tämä kannattaakin lukea tarkkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PS nousussa:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28169034:
Tiedän että ajattelet noin. Minä ajattelen toisin.

Mutta nyt menen nukkumaan. Voit ikävissäsi vaikka nostaa sen musta mela -ketjun näin pe-illan ratoksi.

Moro! :D

Sinun kannattaisi ajatella niin kuin minä.

Minäkin menen koht goisimaan, aamulla aikainen herätys.

Minä en ole aloittanut enkä osallistunut musta mela -ketjuun.

Heippa muru:heart:

8153_288524704580940_1009287399_n-Jyrki-Urpilainen.jpg

[QUOTE="vieras";28169094]Sinun kannattaisi ajatella niin kuin minä.

Heippa muru:heart:[/QUOTE]

hei jos haluat kyrpäillä "vieraalle" opettele minut...vaikeeta...en koskaan sanonut totuutta. siis voin olla vaikka helsingistä...ja lähtösin sieltä mistä toitotin!

[QUOTE="vieras";28168937]Kaikki tuki etelään ja ihmiset perässä. Onko siisti kahlata täällä sohjossa?[/QUOTE]

Mikä estää sua jäämästä tänne? Saat lähteä :)

[QUOTE="vieras";28169162]hei jos haluat kyrpäillä "vieraalle" opettele minut...vaikeeta...en koskaan sanonut totuutta. siis voin olla vaikka helsingistä...ja lähtösin sieltä mistä toitotin![/QUOTE]

Häh?

[QUOTE="vieras";28169094]Sinun kannattaisi ajatella niin kuin minä.

Heippa muru:heart:[/QUOTE]

Missä sä käyt siivoamassa lauantai-aamuisin?

Vai käytkö sinä apukoulua myös lauantaisin? Oletko saanut jälki-istuntoa vai laitetaanko sut häpeämään luokkahuoneen nurkkaan?

[QUOTE="vieras";28169243]Missä sä käyt siivoamassa lauantai-aamuisin?

Vai käytkö sinä apukoulua myös lauantaisin? Oletko saanut jälki-istuntoa vai laitetaanko sut häpeämään luokkahuoneen nurkkaan?[/QUOTE]

Katos katos, kaikkien apukoululaisten Äitikin ilmaantui paikalle.:D

Voi taivas, mitä hulluutta luin juuri neljä sivua; silmäsaippuaa! Onko olemassa aivosaippuaa?

Toisaalta, täytyy ymmärtää: mahtaa olla hompanssille hankalaa, kun näin talvisin sen luonnollinen elinympäristö (terassi) on elinkelvoton, niin täytyyhän si(it)tä yrittää etsiä lisää elintilaa.

Voi taivas, mitä hulluutta luin juuri neljä sivua; silmäsaippuaa! Onko olemassa aivosaippuaa?

Toisaalta, täytyy ymmärtää: mahtaa olla hompanssille hankalaa, kun näin talvisin sen luonnollinen elinympäristö (terassi) on elinkelvoton, niin täytyyhän si(it)tä yrittää etsiä lisää elintilaa.

Hompanssien määrä sen kun lisääntyy gallupista toiseen!:O

[QUOTE="vieras";28170862]Siellä persu raivoaa hipeille. Normitoimintaa. Persuillehan tuttua toimintaa on myös raiskaus, pahoinpitely ja jopa lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Tuomittuja puolueaktiiveja riittää. Hurja puolue.[/QUOTE]

Valehtelu, varastaminen, kiihotus kansanryhmää vastaan löytyy useita, lista on pitkä. Sikailu on persustelijoille arkipäivää. Ja myös heidän kannattajilleen, kuten tältäkin palstalta sen huomaa.

[QUOTE="vieras";28168612]Alkaa olemaan jo niin pahalla mallilla tilanne Suomessa että mediakaan ei enää voi vaieta. Oli vaan ajan kysymys milloin aletaan tukemaan ihan avoimesti Perussuomalaisia. Toki muutama median torakka jaksaa ihannoida ja kehua tätä holtitonta velan lisäämistä mutta siihen se jää, luulen että ihmiset itsekin tajuaa tilanteen kun rahat ei enää riitä ruokaan ja vuokrakin nousee yli kuukausitulojen ja tuet loppuu.[/QUOTE]

Mitähän järkeä on tukea lumepuoluetta. Eihän persut mene edes hallitukseen ja tee mitään. Ihan sama vaikka kaikki äänestäis niitä, muut joutuu kuitenkin hoitamaan ne asiat.

Yhteistyössä