The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28166634:
Mulle tuli nyt tästä mieleen se, kun se mies toi naiselleen kukkapuskan :LOL:
Osasin jokseenkin samaistua siihen kukkapuskajutun naiseen..:snotty: Vähän samanlaista on meilläkin niin mies on kattonu parhaaksi olla tuomatta mitään risuja meijän kämppään. :D Ja, mie onnistun tappamaan kaikki vihreet kasvintapaiset, ettei niitä meille kannatakaan tuoda..
 
Osasin jokseenkin samaistua siihen kukkapuskajutun naiseen..:snotty: Vähän samanlaista on meilläkin niin mies on kattonu parhaaksi olla tuomatta mitään risuja meijän kämppään. :D Ja, mie onnistun tappamaan kaikki vihreet kasvintapaiset, ettei niitä meille kannatakaan tuoda..
Emmä millään pahalla tarkottanu :hug:

Mä tykkään viherkasveista, sellasista, joille riittää, että antaa vettä kun ne näyttää nuupahtaneilta :D Mistään kukkivista en oikeen välitä, kun en niitä osaa hoitaa, enkä muista kastella pidemmän päälle ainakaan. Siksipä mulla ei ookkaan, ku kultaköynnös ja traakkipuu, nii ja Jukkapalmu, joka sekin näyttää vetelevän viimisiään... :D
 
kummiski alat epäilemään että on oltu joron jälillä
Sinä päivänä, kun mä epäilen tota mun miestä, nii mut saa viedä hoitoon, ainakin jossei tuon miehen menemiset ja käytökset oo muuttunu :D Tai voihan se täällä kotona maatessaankin pettää, mistä sitä tietää, jos sillä onkin joku näkymätön toinen? :LOL:

Voiks muute tul tekee meil muussia, ku se taitaa sujua sulta aika hienosti? :p Mä en millää jaksais...
 
IhanaValo
voi ristus teidän kanssa, jos ei ikinä tuo kukkasia niin se on huono mutta jos tuopasee niin huono se on sehi

ootte te melekosia värkkejä
Miulle on ihan ok jos mies ei tuo kukkia, en niistä itekään välitä..mut jos tuo niin onhan se vähän epäilyttävää..:snotty: :D Mut mie oon vaan mie, kyl ne normaalit naiset varmaan osaa suhtautuakin eri tavalla.
 
[QUOTE="FreezeCat";28165700]...jaa, vai että fuckbuddy :p :whistle:...

Jos meille sattuis tulemaan ero, niin heken mä mieluummin semmosen nuspusheebon ottaisin tarpeisiini kuin että jaksaisin enää lähteä säätämään parisuhdevääntöä. Melkolailla kätevämpää noin :).[/QUOTE]

kyllä mä silti vielä joskus sitä rakkauttakin elämääni haluaisin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28166610:
Heippa! :wave:

Mä olin valmis jo jossain vaiheessa antamaan nuo lapset pois. Ei menny pukeminen, eikä kaupassa käynti, ihan niinkuin strömsössä. *huokaus*

Onneks nuo nyt sentään rauhottuivat. Ulos tuo nuorempi ei suostu lähtemään, vaikka siellä olis hieno ilmakin, joten sovittiin sitte, että mennää isomman kanssa myöhemmin. Kun en jaksa alkaa tappelemaan mistään pukemisista sun muista tänään enää..

Huomenna meillä olis tarkotus lähtee katoon Titi-Nallea Raumalle, ku mies lähtee "pilkki"kisoihin.. Muita suunnitelmia ei sitte olekkaan viikonlopuksi..
onko ne "pilkkikisat" päivällä, illalla, vai yöllä?
tai kenties aamulla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28166909:
Emmä millään pahalla tarkottanu :hug:

Mä tykkään viherkasveista, sellasista, joille riittää, että antaa vettä kun ne näyttää nuupahtaneilta :D Mistään kukkivista en oikeen välitä, kun en niitä osaa hoitaa, enkä muista kastella pidemmän päälle ainakaan. Siksipä mulla ei ookkaan, ku kultaköynnös ja traakkipuu, nii ja Jukkapalmu, joka sekin näyttää vetelevän viimisiään... :D
tekokukat olis kaikkein kätevimpiä :D
juuri tänään Ikeassa katselin mutta en ostanut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä