The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä eilen tyhjensin varastoa illalla, vauvalelut toiseen koppaan siskolle menemään ja toiseen roskiin menevät. Jätin ne tonne makuuhuoneeseen, että vien ne autoon, niin eikö tuo 4 vee oo nyt leikkimässä niiden kanssa tuolla :D

Nii ja nukkeja ei saanukaa viedä pois vaan nyt sitte nuo pojat halus hoitaa niitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä haluun mennä Krakovaan tai Haifaan. Kesällä piti mennä kuukaudeksi Haifaan mutta tuo pentu tuli taloon niin se sitten menee vuodella eteen päin se suunnitelma. Voitais kesällä mennä Kazimierziin mutta ollaan luvattu tuolle Banaanille että pääsee mukaan niin hän sitten päätti, että mennään Tallinnaan.
 
IhanaValo
"Huomenta!"

Herättiin täs jo ajat sitten mut laspet valtas koneet niin en jaksanu alkaa kännyä räplää. Hyvää naistepäivää itse kullekin! :)

Mie en ees haluis mitään fuckbuddytyyppiä, ei se toimis. Ennemmin olisin yksin. Kuitenkin kiintyisin liikaa ja tulisin vähän mustikseks.:snotty:
 
Mä haluun mennä Krakovaan tai Haifaan. Kesällä piti mennä kuukaudeksi Haifaan mutta tuo pentu tuli taloon niin se sitten menee vuodella eteen päin se suunnitelma. Voitais kesällä mennä Kazimierziin mutta ollaan luvattu tuolle Banaanille että pääsee mukaan niin hän sitten päätti, että mennään Tallinnaan.
Mä en raaski vielä noita apinoita jättää yhtä yötä pidemmäks aikaa mihinkää, joten mein reissu on sitte vaan yhen yön kestävä.

Varasin ja maksoin meille nyt reissun Flamingo Spahan pääsiäisviikonloppuna, sinne Spa&wellnes puolelle, sit vois käydä ehkä illalla hohtokeilaamassa :) Sitte lähetin sähköpostilla miehelle töihin sen varausilmotuksen.. Katotaan koska soi puhelin :D
 
"Huomenta!"

Herättiin täs jo ajat sitten mut laspet valtas koneet niin en jaksanu alkaa kännyä räplää. Hyvää naistepäivää itse kullekin! :)

Mie en ees haluis mitään fuckbuddytyyppiä, ei se toimis. Ennemmin olisin yksin. Kuitenkin kiintyisin liikaa ja tulisin vähän mustikseks.:snotty:
Päivää :kiss:

Noinhan siinä helposti saattaa käydä, puolin ja toisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28165563:
Mä en raaski vielä noita apinoita jättää yhtä yötä pidemmäks aikaa mihinkää, joten mein reissu on sitte vaan yhen yön kestävä.

Varasin ja maksoin meille nyt reissun Flamingo Spahan pääsiäisviikonloppuna, sinne Spa&wellnes puolelle, sit vois käydä ehkä illalla hohtokeilaamassa :) Sitte lähetin sähköpostilla miehelle töihin sen varausilmotuksen.. Katotaan koska soi puhelin :D
Nuo tenavat olisi lähteneet sinne Israeliin mukaan mutta tuonne Kazimierziin oltaisiin menty tällä kertaa kaksin. Sinnekkin ollaan suunniteltu, että vuokrataan asunto jossa ollaan pidempään. Otetaan kaikki tenavat mukaan ja mun äitini ja appiukko :)
 
"FreezeCat"
Maanmahettoman hienoo Naistenpäivää kaikille :flower: :kiss:!

Ja endometrioosipäivää kans niille, jotka sen kanssa joutuvat kärventymään :hug: :kiss: :wave:...!

Napakka aamupakkanen hiljaksiin väistymässä ja aika ajoin auringon valo pilkahtelee...luo toivoa tähänkin päivään, mikä on alkanut aivan liian aikaisin...as usual :p

Nuorimmaset lähden kohta hakeen kerhosta, liedellä porisee kalakeitto ja se ois viikonloppu käsissä - jeah :)! Hengissä selviydytty tämäkin viikko!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä